کناره گیری اعضای تیم دفاع استیضاح ترامپ

به گزارش مجله گرافیک، در حالی که حدود یک هفته زمان به برگزاری محاکمه استیضاح رئیس جمهور پیشین آمریکا در مجلس سنا باقی است، اعضای تیم دفاع حقوقی از وی کناره گیری نموده اند.

کناره گیری اعضای تیم دفاع استیضاح ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، 5 وکیل تیم حقوقی ترامپ که قرار بود از وی در جلسه محاکمه استیضاح در مجلس سنا دفاع نمایند، در فاصله یک هفته باقی مانده به استیضاح وی کناره گیری نموده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منابع مطلع اعلام کردند: وکلای تیم حقوقی دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا به خاطر اختلاف بر سر راهبرد حقوقی که قرار است برای دفاع از ترامپ در محاکمه استیضاحش اتخاذ گردد، کناره گیری نموده اند.

سی ان ان اضافه نمود: این یک اتفاق دراماتیک در دومین محاکمه استیضاح ترامپ به شمار می رود. اکنون ترامپ برای پیدا کردن وکلای مدافع در فاصله یک هفته به زمان برگزاری استیضاح با چالش جدی روبرو شده است.

منابع مطلع فاش کردند که بوچ باورز و دبورا باربیر دو وکیل ارشد تیم حقوقی ترامپ که قرار بود راهنمایی و مدیریت دفاع از رئیس جمهور پیشین آمریکا در جلسه محاکمه استیضاح را بر عهده داشته باشند، دیگر عضو این تیم حقوقی نیستند.

یک منبع مطلع در این باره گفت: ترامپ از وکلایش خواسته بود تا به جای تمرکز بر قانونی بودن محاکمه رئیس جمهوری که از قدرت کنار رفته است، تمرکز اصلی خود را بر روی تقلب های گسترده انتخاباتی قرار دهند که منجر به سرقت انتخابات از او شده است.

علت اصلی استیضاح ترامپ، نقش وی در تحریک طرفدارانش برای حمله به ساختمان کنگره است.

در حالی که کنگره آمریکا 6 ژانویه برای شمارش آرا کالج الکترال و تایید نهایی نتایج انتخابات جنجالی 3 نوامبر تشکیل جلسه داده بود، ترامپ از هوادارانش خواست تا تظاهرات مسالمت آمیزی را برگزار نمایند ولی این اعتراضات در نهایت منجر به حمله آنها به ساختمان کنگره شد.

چاک شومر رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا در اظهاراتی گفته است که دادگاه استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین ایالات متحده روز 8 فوریه یعنی 20 بهمن ماه شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1566

به "کناره گیری اعضای تیم دفاع استیضاح ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کناره گیری اعضای تیم دفاع استیضاح ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید