کلاس هاى آموزشى ترم تابستان دانشگاه صنعتى کرمانشاه از دوم مرداد آغاز مى شود

به گزارش مجله گرافیک، مدیر آموزشى و تحصیلات تکمیلى دانشگاه صنعتى کرمانشاه گفت: کلاس هاى آموزشى ترم تابستان این دانشگاه از دوم مردادماه به مدت پنج هفته برگزار مى شود.

کلاس هاى آموزشى ترم تابستان دانشگاه صنعتى کرمانشاه از دوم مرداد آغاز مى شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزارى دانشجو، فتحی مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتى کرمانشاه از برگزاری ترم تابستان 1400 مطابق با سنوات سال های پیش این دانشگاه خبر داد و با تاکید بر اینکه شرایط آموزش مجازی در دانشگاه طی آزمون و خطا های موجود به جایگاهی بدون کاستی همراه با مهارت رسیده است، گفت: ترم تابستان امسال با برنامه ریزی های مدون و بهینه آموزش دانشگاه و همچنین ارائه دروس از سوی گروه های مختلف آموزشی در بهترین شرایط برگزار می شود.

فتحى در ادامه ضمن اشاره به پل ارتباطی بین آموزش و دانشجویان از تمامی داوطلبین ترم تابستان، درخواست کرد: وبگاه رسمی دانشگاه به آدرس kut.ac.ir و شبکه اجتماعی اطلاع رسانی ترم تابستان دانشگاه به آدرس 1400 summer-kut@ را مرتبا چک کنید که از این طریق بتوانند از اطلاعیه های آموزشی با خبر شوند.

مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتى کرمانشاه مطرح کرد: تمامی موارد مرتبط مانند: ضوابط و مقررات، لیست دروس ارائه شده، زمان بندی و تقویم ترم تابستان، راهنمای انتخاب واحد و پرداخت شهریه در نوار ابزار اصلی سایت دانشگاه به نشانی kut.ac.ir در قسمت ترم تابستان 1400 بارگذاری شده است.

وى در خصوص انتخاب واحد و پرداخت شهریه و زمان برگزاری کلاس هاى ترم تابستان اظهار کرد: انتخاب واحد و پرداخت شهریه از 27 تیرماه تا 31 شهریور ماه انجام می شود و کلاس ها نیز از 2 مردادماه 1400 به مدت 5 هفته برگزار مى شود.

مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتى کرمانشاه با تاکید بر اینکه یاری رساندن و هموار کردن مسائل دانشجویان همیشه دغدغه اصلی تیم آموزشی دانشگاه بوده است، گفت: با در نظر دریافت شرایط اقتصادی دانشجویان و همچنین پیگیری های نمایندگان آنان در شورای صنفی، موضوع در هیئت رئیسه دانشگاه مطرح و به منظور تشویق دانشجویان و ایجاد انگیزه بیشتر برای پیشرفت در امر تحصیل، در خصوص شهریه ثابت و متغیر تخفیفاتی لحاظ شده که در سایت دانشگاه قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1795

به "کلاس هاى آموزشى ترم تابستان دانشگاه صنعتى کرمانشاه از دوم مرداد آغاز مى شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس هاى آموزشى ترم تابستان دانشگاه صنعتى کرمانشاه از دوم مرداد آغاز مى شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید