کری خوانی نیمار و دورتموند در توئیتر

به گزارش مجله گرافیک، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن نتوانست جلوی خود را برای پاسخ دادن به کری خوانی تیم فوتبال دورتموند بگیرد.

کری خوانی نیمار و دورتموند در توئیتر

به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که به خاطر شیوع کرونا طرفداران کمتر می توانند در استادیوم ها حاضر شوند و با شعارها و بنرهای خود، تمرکز و اعتماد به نفس بازیکنان تیم های حریف را بگیرند، به نظر می رسد که مدیران رسانه ای باشگاه ها خود عهده دار این مسئولیت شده اند. تازه ترین نمونه اش هم توئیتی بود که باشگاه لوریان در صفحه شخصی خود پس از پیروزی غیرمنتظره اش مقابل پاری سن ژرمن منتشر کرد.

در این توئیت عکسی از خوشحالی پس از بازی بازیکنان لوریان در رختکن این تیم دیده می گردد که در ردیف جلوی آن، ویسا زننده گل دوم این تیم خوشحالی پس از گل ارلینگ هالند، مهاجم دورتموند پس از گلزنی مقابل پاری سن ژرمن (در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته) را تقلید نموده است. این عکس با وجود طعنه آمیز بودنش برای نیمار واکنش او را به همراه نداشت اما زمانی که توئیت باشگاه لوریان توسط باشگاه دورتموند بازنشر شد و ضرب المثل از هر دست بدهی از همان دست پس می گیری کنارش نهاده شد، نیمار دیگر نتوانست جلوی خود را بگیرد.

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که سابقه زیادی هم در رجزخوانی های توئیتری برای رقبای خود دارد (نظیر رجزخوانی برای آلوارو گونزالس بازیکن مارسی) در واکنش به حرکت دورتموندی ها، تصویری از شادی پس از گل خود با همان ژست هالند در بازی برگشت تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته را منتشر کرد و در کنار آن نوشت: یادتان هست و کنار آن دو ایموجی چشمان باز و خنده گذاشت.

نیمار با گلزنی در بازی برگشت PSG و دورتموند به پیروزی خانگی 2 بر صفر تیمش یاری کرد تا باخت 2 بر یک دور رفت را جبران و به مرحله بعدی صعود کند.

پاسخ جالب نیمار به دورتموندی های به سرعت در فضای مجازی چرخید و به سوژه ای برای طنزپردازی کاربران به نفع و علیه او تبدیل شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1567

به "کری خوانی نیمار و دورتموند در توئیتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری خوانی نیمار و دورتموند در توئیتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید