کرمان قهرمان مسابقات وودبال قهرمانی کشور

به گزارش مجله گرافیک، مسابقات وودبال قهرمانی کشور ـ انتخابی تیم ملی در کرمان با قهرمانی میزبان در هر دو بخش آقایان و بانوان خاتمه یافت.

کرمان قهرمان مسابقات وودبال قهرمانی کشور

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم اختتامیه این رقابت ها که در هتل پارس کرمان برگزار گردید، در گفت و گو با خبرنگار، گفت: در این مسابقات شاهد کیفیت فنی بسیار خوبی از بازیکنان بودیم.

او با اعلام اینکه برگزیدگان و منتخبان این مسابقات شاکله تیم ملی وودبال را شکل خواهند داد، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری اردو های ملی، تیم منتخب ایران را برای حضور در بازی های ساحلی آسیا در 2020 چین آماده کنیم.

عزیزی اضافه نمود: هیئت گلف استان کرمان، اخیراً جهش بسیار خوبی در رشته های گوناگون زیر نظر فدراسیون گلف داشته و صندلی این هیئت در رشته وودبال در کشور بهبود پیدا نموده و تقویت شده است.

او با اعلام اینکه رشته ورزشی وودبال در 15 استان کشور فعال است و در جهان صندلی بسیار خوبی را داریم، توضیح داد: نایب رئیسی آسیا و همچنین داوران بین المللی را در این رشته ورزشی داریم که سال گذشته فینال مسابقات آسیایی را قضاوت کردند.

محمد مهدی سعیدی، نایب رئیس فدراسیون آسیایی وودبال نیز در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: شرایط وودبال ایران طی پنج سال اخیر رشد نسبتاً خوبی داشته که باید زیرساخت های آن احداث گردد.

او به حمایت مسئولان از این رشته ورزشی اشاره نمود و اضافه نمود: به دلیل سطح مدال آوری این رشته و ارزش و اهمیتی که این رشته ورزشی در شورای ملی المپیک آسیا دارد، نیازمند توجه ویژه تر مسئولان ورزشیست.

محسن فرازمند، رئیس هیئت گلف استان کرمان هم در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: مسابقات وودبال قهرمانی کشور در رده سنی آزاد در 2 بخش آقایان و بانوان با حضور 90 ورزشکار در قالب 9 تیم از استان های کرمان، تهران، گلستان، همدان، قم، فارس، سمنان و اردبیل به میزبانی کرمان به مدت سه روز در پارک شهید فرح رو برگزارشد.

او اضافه نمود: در انتها این رقابت ها، در بخش تیمی آقایان، تیم های کرمان، سمنان و گلستان بر سکو های اول تا سوم ایستادند.

فرازمند توضیح داد: در بخش تیمی بانوان نیز کرمان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم های تهران و فارس نیز در صندلی های دوم و سوم قرار گرفتند.

او به نتایج بخش انفرادی این رقابت ها اشاره نمود و بیان داشت: در بخش انفرادی آقایان، محمد کریمی فخر، مرتضی دامغانی و رضا عزیز زاده هر سه از کرمان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

فرازمند اضافه نمود: در بخش انفرادی بانوان نیز نسرین عبداللهی از کرمان، فاطمه محمدی از قم و ام البنین شیخ حسینی از کرمان اول تا سوم شدند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 670

به "کرمان قهرمان مسابقات وودبال قهرمانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان قهرمان مسابقات وودبال قهرمانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید