کاناوارو: ناپولی باید با آرامش مقابل لیورپول بازی کند، یوونتوس همچنان در سری A حکمرانی می نماید

به گزارش مجله گرافیک، فابیو کاناوارو، مدافع پیشین تیم ملی ایتالیا به بازیکنان ناپولی توصیه کرد در بازی با لیورپول تحت هیچ شرایطی خونسردی خود را از دست ندهند.

کاناوارو: ناپولی باید با آرامش مقابل لیورپول بازی کند، یوونتوس همچنان در سری A حکمرانی می نماید

به گزارش خبرنگاران ، فابیو کاناوارو در آستانه دیدار حساس امشب (سه شنبه) تیم فوتبال ناپولی در خانه لیورپول در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گفت وگو با رادیو مونت کارلو فرانسه گفت: ناپولی تیم خوبی دارد، حتی اگر آنفلید محل دشواری برای بازی کردن باشد.

وی اضافه نمود: ناپولی برای کسب سه امتیاز این دیدار احتیاج به ارائه یک بازی بی نقص مقابل لیورپول دارد. ناپولی فرصت انجام این کار را دارد و تنها باید با آرامش بازی نمایند و نباید تحت هیچ شرایطی خونسردی خود را از دست بدهند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر با 9 امتیاز صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان اروپا هستند و با هر نتیجه ای غیر از شکست با اختلاف دو گل، راهی دور حذفی این رقابت ها خواهند شد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا در مواجهه با این پرسش که یوونتوس و رم پیش از این صعودشان به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان قطعی شده و اینتر نیز شانس صعود به دور بعد را دارد. به نظرتان این نشان از پیشرفت فوتبال ایتالیا است؟، گفت: خیر، به جدول رده بندی سری A نگاه کنید، یوونتوس همچنان حکمرانی می نماید. در لیگ های اروپایی اما تیم های ایتالیایی رشد داشته اند، شاید آنها خودشان را برای مسابقات اروپایی تجهیز نموده اند تا سری A.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 109

به "کاناوارو: ناپولی باید با آرامش مقابل لیورپول بازی کند، یوونتوس همچنان در سری A حکمرانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاناوارو: ناپولی باید با آرامش مقابل لیورپول بازی کند، یوونتوس همچنان در سری A حکمرانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید