کاراته ایران یک بار دیگر نشان داد که قدرتمندترین تیم آسیا است

به گزارش مجله گرافیک، تهران (پانا) - ملی پوش کاراته جوانان ایران گفت در قزاقستان تیم ایران یک بار دیگر نشان داد قدرتمندترین تیم آسیا است.

کاراته ایران یک بار دیگر نشان داد که قدرتمندترین تیم آسیا است

فاطمه بداق در تبادل نظر با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: خوشحالم مسابقات قهرمانی آسیا را با دست پر ترک کردم. با توجه به این که نخستین حضور ملی خود را در رقابت ها تجربه می کردم پیروز شدم نتیجه دلخواهم را کسب کنم که این به لطف و زحمات خودم و مربیانم محقق شد.

دارنده مدال طلای وزن 59 - کیلوگرم جوانان ادامه داد: همه کشورها برای اینکه بتوانند در رده بزرگسال بازیکنان خوب و قدرتمندی داشته باشند بر روی تیم های پایه سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند تا آن ها را به سطح مطلوبی در بزرگسالان برساند، به همین علت بازیکنان خوبی در رده پایه در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند اما خدا را شکر توانستم برترین نتیجه را بدست آورم.

وی در سرانجام گفت: در قزاقستان تیم ایران یکبار دیگر نشان داد که قدرتمندترین تیم آسیا است. از مربیانم خانم ها بهرامی و چالاکی که زحمات بسیاری برای ملی پوشان کشیدند تشکر می کنم، ان شا الله در رویدادهای آینده نیز با دست پر به ایران برگردیم و با مدال های خود در جامعه ورزش را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2154

به "کاراته ایران یک بار دیگر نشان داد که قدرتمندترین تیم آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته ایران یک بار دیگر نشان داد که قدرتمندترین تیم آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید