پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی برای مقابله با کرونا در سراسر کشور اجرا می شود

به گزارش مجله گرافیک، معاون امور استان های سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور از اجرای پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی برای مقابله با ویروس کووید-19 در سراسر کشور خبر داد.

پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی برای مقابله با کرونا در سراسر کشور اجرا می شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران از سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، محمدباقر حبی از همکاری مشترک این سازمان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اجرای پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی مقابله با ویروس کووید-19 در استان های کشور خبر داد و گفت: دستورالعمل نحوه تشکیل تیم های تخصصی و حضور روان شناسان و مشاوران داوطلب در کنار آن ها، تدوین و به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده است.

معاون امور استان های سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، ادامه داد: مقرر شده است تا همزمان با ایجاد نقاهتگاه ها، برای مراقبت از بیماران مبتلا به کووید-19 و پذیرش بیمار، تیم های تخصصی ارائه خدمات حمایت های روانی- اجتماعی نیز وارد عمل شوند.

حبی اضافه نمود: اکنون استان های، گیلان، قم، اصفهان، مازندران و تهران در حال پذیرش بیمار هستند و روان شناسان و مشاوران داوطلب عضو سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور از طرف روسای شوراهای استانی سازمان که ضمن فراخوان و جذب داوطلبان، بر آن ها نظارت می کنند به ارائه خدمات تخصصی در نقاهتگاه ها می پردارند.

وی اظهار داشت: تمام اعضای شوراهای استانی برای معرفی داوطلبان و نظارت بر ارائه خدمات روانشناختی تخصصی آن ها آماده هستند.

انتهای پیام/4076

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 999

به "پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی برای مقابله با کرونا در سراسر کشور اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی برای مقابله با کرونا در سراسر کشور اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید