پراندلی: جام کنفدراسیون ها باعث رشد ایتالیا می گردد، در خصوص اشتباه بالوتلی هیچ بهانه ای پذیرفته نبود

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا جام کنفداسیون ها را فرصتی خوب برای پخته شدن شاگردانش برای حضور در آزمون جام جهانی 2014 می داند.

پراندلی: جام کنفدراسیون ها باعث رشد ایتالیا می گردد، در خصوص اشتباه بالوتلی هیچ بهانه ای پذیرفته نبود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی که تیمش در این دوره از رقابت های جام کنفدراسیون ها به عنوان نماینده اروپا پا به میدان می گذارد، گفت: جام کنفدراسیون ها پیش در آمدی برای رقابت های جام جهانی است و مطمئنا تورنمنت سختی خواهد شد که رقابت در آن شدید است.

پراندلی اضافه نمود: باید انگیزه کافی برای شگفتی سازی در این رقابت ها را داشته باشیم. به برزیل می رویم تا در بازی های مهم شرکت و در قالب یک تیم رشد کنیم. این رقابت ها برای ما فرصتی بی نظیر است تا خودمان و پتانسیلی که بازیکنان مان دارند را برای آینده محک بزنیم.

آتزوری که امشب در یک بازی محبت آمیز پیش از حضور جام کنفدراسیون ها برابر هاییتی به میدان می رود، در نخستین بازی خود در این رقابت ها، یکشنبه هفته آینده برابر مکزیک صف آرایی خواهد نمود.

پراندلی با اشاره به این بازی توضیح داد: مکزیک تیم قدرتمندی است. آنها قهرمان فوتبال المپیک شده اند. فوتبال را به سبکی خوب ارائه می نمایند و سرمربی بزرگی هم دارند. در خط حمله این تیم نیز مهاجمان خطرناکی بازی می نمایند. البته قبل از بازی با آنها ما بازی با هاییتی را پیش رو داریم. این بازی تست مهمی است، چون باید در آن یاد بگیریم چطور خودمان را با شرایط جوی و آب و هوای محل برگزاری بازی های جام کنفدراسیون ها وفق دهیم.

سرمربی پیشین تیم فیورنتینا در مورد تساوی بدون گل اخیر تیمش مقابل جمهوری چک در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 و همچنین بازی های بعدی شاگردانش برابر برزیل و ژاپن اظهار داشت: در بازی برابر چک ما به مشکل برخوردیم چون پیش از آخرین باری که بازیکنان مان در اردوی تیم ملی شرکت نموده بودند زمان زیادی می گذشت اما اینجا و در جام کنفدراسیون ها باید با روحیه ای متقاوت بازی کنیم.

در جریان بازی با جمهوری چک، ماریو بالوتلی ستاره خط حمله ایتالیا در عرض کمتر از 10 دقیقه 2 کارت زرد گرفت و اخراج شد. پراندلی در انتها درباره وضعیت روحی و روانی ستاره تیم میلان گفت: مسئله جدی نیست. ما با هم صحبت نموده ایم. برای ما هیچ بهانه ای پذیرفته نیست. وقتی که به حرکات و رفتار تحریک نماینده حریف پاسخ بدهی نتیجه اش این می گردد که به دردسر می افتی.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 299

به "پراندلی: جام کنفدراسیون ها باعث رشد ایتالیا می گردد، در خصوص اشتباه بالوتلی هیچ بهانه ای پذیرفته نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: جام کنفدراسیون ها باعث رشد ایتالیا می گردد، در خصوص اشتباه بالوتلی هیچ بهانه ای پذیرفته نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید