ویلموتس: هدف ما رسیدن به جام جهانی است، هنوز کار بزرگی نکرده ایم، ساده لوح نیستم و فلسفه ام را تغییر نمی دهم

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که تیم ملی در حال تحول است.

ویلموتس: هدف ما رسیدن به جام جهانی است، هنوز کار بزرگی نکرده ایم، ساده لوح نیستم و فلسفه ام را تغییر نمی دهم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, مارک ویلموتس بعد از پیروزی 14 گله تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج در انتخابی جام جهانی 2022 در نشست خبری گفت: بازی مهمی برای ما بود. همان طور که در کنفرانس قبل از بازی گفتم ما بازی را هجومی پیش بردیم و یک بازی خوب داشتیم. ما در حال تحول هستیم، گروه در حال بزرگ تر شدن است و بازیکنان جوان به جمع اضافه می شوند.

وی در ادامه اضافه نمود: به سردار آزمون و احسان حاج صفی بعد از یک ساعت استراحت دادیم و فراموش نکردیم چند روز دیگر یک بازی مهم با بحرین داریم. من تمرکزم الان روی بازی بعدی است تا سه امتیاز دیگر بگیریم و اینکه هدف اصلی ما همین است. این را هم دانید ما تا اینجا کار بزرگی نکرده ایم، هدف اصلی مان رسیدن به جام جهانی است. امروز یک روز تاریخی هم بود و تشکر می کنم از فضایی که بانوان به وجود آوردند. یک فضای خوبی بود و امیدوارم در بازی های بعد با تعداد بیشتری بیایند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا برد پُرگل تیم ایران زیباتر بود یا حضور بانوان در استادیوم، گفت: سؤال ساده ای است. هر دو. فوتبال یک چیز احساسی است و باید به اشتراک گذاشته گردد.

ویلموتس در خصوص اینکه آیا از عملکرد بازیکنان جوان تیمش رضایت داشته است یا خیر و اینکه آیا ترکیب اصلی او همین است، خاطر نشان کرد: در واقع تیمی که من انتخاب می کنم، فیکس نیست. قبل از بازی دژاگه مصدوم شد و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد. من همواره بازیکنانی را انتخاب می کنم که در سیستم باشند. هیچ بازیکنی فیکس نیست و دنبال بازیکنی هستم که قدرت گلزنی داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون تجربه پیروزی اینچنینی در مربیگری اش داشته است یا خیر، اعلام کرد: من یک پیروزی 10 بر صفر داشتم، اما نه به عنوان مربی. امروز خیلی اتفاقات افتاد که برای اولین بار بود.

عملکرد تیم ملی نشان داده است بازی دفاعی جایی در تفکرات شما ندارد، آیا این اتفاق همیشگی است و یا بستگی به حریف دارد؟، سرمربی تیم ملی در واکنش به طرح این سؤال بیان کرد: سؤال خوبی بود. این اتفاق به خاطر این است که من همواره حریف را قبل از بازی بررسی می کنم، چون یک فرد ساده لوح نیستم. من خصوصیات و توانایی تیم خودمان را می شناسم. در واقع ما با نوراللهی، احسان حاج صفی و امید ابراهیمی میانه زمین فشرده و قوی داشتیم، ولی اینکه بخواهم همواره رو به جلو بازی کنم در ذهن من خواهد بود. شاید گاهی اوقات شکست داشته باشیم، اما هیچ وقت فلسفه ام را تغییر نمی دهم.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 533

به "ویلموتس: هدف ما رسیدن به جام جهانی است، هنوز کار بزرگی نکرده ایم، ساده لوح نیستم و فلسفه ام را تغییر نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس: هدف ما رسیدن به جام جهانی است، هنوز کار بزرگی نکرده ایم، ساده لوح نیستم و فلسفه ام را تغییر نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید