نماینده ویتنام برنزی شد؛ صفری و تیمش صاحب صندلی چهارم

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: تیم تایسان نام ویتنام در دیدار رده بندی مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا با غلبه بر نفت الوسط عراق بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.

نماینده ویتنام برنزی شد؛ صفری و تیمش صاحب صندلی چهارم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا 2015 به ایستگاه نهایی رسید و در دیدار رده بندی این رقابت ها تیم های تایسان نام ویتنام و نفت الوسط عراق از ساعت 16:30 در سالن 25 آبان اصفهان در برابر هم قرار گرفتند.

در این دیدار حساس نمیانده ویتنام خیلی زود به گل رسید و لانگ وو در ثانیه 4 بازی دروازه نفت را گشود اما محمد صفری بازیکن ایرانی نفت عراق که رقابت نزدیکی را هم بر وحید شمسایی برای کسب آقای گلی این مسابقات دارد در دقیقه 7 بازی باز هم گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند.

اما بازیکنان تایسان نام در ادامه نیمه نخست بازهم خوش درخشیدند و علاوه بر به ثمر نشستن گل دوم این تیم توسط تای سون نگوین، بازی خوب بازیکنان این تیم مدافعان حریف را وادار به گل به خودی کرد تا نماینده ویتنام 3 بر یک از نفت پیشی بگیرد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم نماینده ویتنام روی ضربه نگوی تری به گل رسید اما عبدالرحمان ولید و علی حامد بلافاصله با زدن 2 گل اختلاف را کم کردند اما در این دقایق اخراج بهزاد عظیمی بازیکن نفت کار را برای این تیم دشوارتر کرد.

در ادامه نماینده ویتنام توسط تای سون ترن فان و تای سون ال کیو نام و ترن وان وو 3 گل دیگر وارد دروازه حریف کردند.

به این ترتیب تیم تایسان نام ویتنام با نتیجه 7 بر 3 نفت الوسط عراق را شکست داد و بر سکوی سوم مسابقات ایستاد.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشور، عباس ترابیان مسئول کمیته توسعه فوتسال، قائم مقام باشگاه تاسیسات، وحید شمسایی و سایر بازیکنان تیم تاسیسات دریایی با حضور در سالن این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

با وجود اینکه در این دیدار نمایندگان ایران نبود اما حدود 700 تماشاگر در سالن حضور داشتند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 351

به "نماینده ویتنام برنزی شد؛ صفری و تیمش صاحب صندلی چهارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ویتنام برنزی شد؛ صفری و تیمش صاحب صندلی چهارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید