طراحی ویلا دوبلکس: نماینده مجلس باکو: با اجازه روسیه به قراباغ رفتیم

به گزارش مجله گرافیک، قدرت حسنقلی اف، نماینده مجلس و رییس حزب به اصطلاح جبهه خلق آذربایجان یکپارچه که از سخنگویان غیررسمی حاکمیت جمهوری آذربایجان محسوب می گردد، اذعان کرد: بعضی ها به ما ایراد می گیرند که چرا اجازه داده ایم، نیروهای حافظ صلح روسیه به قراباغ کوهستانی بیایند، اما واقعیت این است که روسیه بود که اجازه داد ما به قراباغ برویم.

طراحی ویلا دوبلکس: نماینده مجلس باکو: با اجازه روسیه به قراباغ رفتیم

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پی آی ای، قدرت حسنقلی اف در برنامه تحلیل عمیق تی وی مساوات که رئوف عارف اوغلو، رییس گروه رسانه ای مساوات، مهمترین ارگان غیررسمی سخنگوی ریاست جمهوری آذربایجان آن را اجرا می نماید، در مخالفت با کسانی که روسیه را دشمن جمهوری آذربایجان می دانند، گفت: مردم عادی نیز بسیاری از این فرآیندها را تحلیل می نمایند.

وی ادامه داد: اخیراً شخصی به من گفت که من با دقت به صحبت های بعضی افراد در تلویزیون گوش می دهم و می گویند چرا روسیه را به قراباغ راه دادیم.

وی اضافه کرد: اما، در واقع ما روسیه را به قراباغ راه ندادیم، روسیه ما را به قراباغ راه داد و بخشی از آن را نیز تحت کنترل نگه داشته است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2110

به "طراحی ویلا دوبلکس: نماینده مجلس باکو: با اجازه روسیه به قراباغ رفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا دوبلکس: نماینده مجلس باکو: با اجازه روسیه به قراباغ رفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید