نبرد نابرابر مهدی پاشا و کالدرون!

به گزارش مجله گرافیک، امروز با برگزاری 2 بازی، مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی برگزار می گردد و تکلیف 2 تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها معین خواهد شد.

نبرد نابرابر مهدی پاشا و کالدرون!

به گزارش، پیش از این قرار بود ملاقات حساس استقلال-سپاهان هم در همین مرحله برگزار گردد، اما آلودگی هوا بهانه ای شد تا سازمان لیگ این بازی را به تعویق بیندازد! البته بر کسی پوشیده نیست که اردوی تیم امید و شرایط نیمکت استقلال دلیل اصلی لغو این بازی بوده و آلودگی هوا نقشی در تصمیم سازمان لیگ نداشته است! با توجه به لغو این بازی امروز فقط ملاقات تیم های شهرداری ماهشهر-پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان-شاهین بوشهر برگزار می گردد. مسلما بازی مقابل تیم دسته دومی شهرداری ماهشهر در این مرحله از رقابت ها بهترین قرعه ممکن برای پرسپولیس است به خصوص این که نماینده ماهشهر شرایط میزبانی از این بازی را هم ندارد و به نوعی نبرد امروز 2 تیم در استادیوم ثالث و در تختی آبادان ساعت 15 برگزار می گردد. راهنمایی شهرداری بندرماهشهر را مهدی پاشازاده بر عهده دارد و مسلما قرار دریافت این استقلالی قدیمی مقابل پرسپولیس می تواند یکی از جذابیت های بازی امروز باشد. البته جای هیچ شکی نیست که نبرد امروز او با کالدرون آرژانتینی یک نبرد نابرابر است و فقط یک اتفاق عجیب و غریب می تواند نتیجه ای غیر از برد پرسپولیس را به دنبال داشته باشد؛ اتفاقی که چند سال پیش در بازی پرسپولیس و قشقایی رخ داد و حالا مهدی پاشا و شاگردانش امیدوارند بار دیگر یک شگفتی بزرگ و عجیب در جام حذفی رقم بخورد.

پرسپولیس که فصل گذشته با برانکو قهرمانی این مسابقات را تجربه نموده، این فصل نیز با توجه به قرعه خوب خود جدی ترین گزینه حضور در نیمه نهایی به شمار می رود. شاگردان کالدرون در لیگ نیز شرایط خوبی را پشت سر می گذارند و با 4 پیروزی در 4 ملاقات اخیر هم امتیاز با سپاهان صدرنشین هستند و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار دارند. در دیگر بازی امروز در همین مرحله از رقابت های جام حذفی نفت مسجدسلیمان در خانه میزبان شاهین بوشهری است که در لیگ ضعیف ترین نتایج ممکن را گرفته و احتمالا نگاه جدی تری به جام حذفی دارد.

منبع:خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 724

به "نبرد نابرابر مهدی پاشا و کالدرون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد نابرابر مهدی پاشا و کالدرون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید