مقاله: بازی باب اسفنجی: لرزش کیهانی برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش مجله گرافیک، این روزها باب اسفنجی در دنیای بازی های ویدیویی روزگار پرکاری را سپری می نماید. علاوه بر این اثر، باب اسفنجی و پاتریک قرار است در بازی Nickelodeon All-Star Brawl حضور داشته باشند که در واقع یک بازی مبارزه ای به سبک سوپر اسمش برادرز (Super Smash Bros) است و شخصیت های مختلفی از انیمیشن های نیکلودئون در آن حضور داشته باشند.

مقاله: بازی باب اسفنجی: لرزش کیهانی برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

طبق گفته های شرکت THQ Nordic، 7 دنیای کاملاً مجزا در این بازی وجود خواهد داشت و حدود 30 لباس کیهانی هم برای شخصیت های بازی در جدیدترین ماجراجویی شان وجود دارد.

سال گذشته استودیو پرپل لامپ بازی SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated را هم عرضه کرد که البته با بازخوردهای متوسطی روبه رو شد و همین موضوع باعث می گردد تا حداقل در حال حاضر انتظارات خود را از این اثر بسیار بالا نبریم.

به تازگی شرکت تی اچ کیو نوردیک (THQ Nordic) و استودیوی پرپل لامپ Purple Lamp)) بازی جدیدی با موضوع شخصیت محبوب باب اسفنجی معرفی نموده اند. این بازی که با نام کامل SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake عرضه خواهد شد، قرار است برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) عرضه گردد. تاریخ انتشار بازی هنوز اعلام نشده است.

همان طور که انتظار می رود و در تصاویر و در تریلر بازی هم معین است، باب اسفنجی و پاتریک تنها افراد شناخته شده این بازی نخواهند بود، بلکه تقریباً با همه شخصیت های محبوب خود در بیکینی باتم (Bikini Bottom) ملاقات خواهید کرد. نکته جالب اینجاست که صداپیشگی این شخصیت ها را در بازی صداپیشگان اصلی آن ها انجام داده اند. بعلاوه اعلام شده است که حدود 101 آهنگ از آهنگ های مجموعه آثار باب اسفنجی در موسیقی متن بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake گنجانده شده است.

منبع مقاله: بازی باب اسفنجی: لرزش کیهانی برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1963

به "مقاله: بازی باب اسفنجی: لرزش کیهانی برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

4 کاربر به "مقاله: بازی باب اسفنجی: لرزش کیهانی برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازی باب اسفنجی: لرزش کیهانی برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

1 دیدگاه

رضا 22 آذر 1400

سلام تاریخ انتشار اعلام شده توسایت بازی نوشته 31 دسامبر 2022 انتشار میشه

پاسخ به رضا
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید