(عکس) تحویل پرچم ایران در المپیک به صمد نیکخواه بهرامی

به گزارش مجله گرافیک، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران ظهر امروز (سه شنبه) به همراه زهرا نعمتی قهرمان ارزنده تیر و کمان جهان و پارالمپیک با حضور در محوطه پرچم ملی باغ موزه دفاع مقدس، پرچم ایران را به صمد نیکخواه بهرامی پرچمدار کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو تحویل داند.

(عکس) تحویل پرچم ایران در المپیک به صمد نیکخواه بهرامی

در این مرنام زهرا نعمتی پرچمدار ایران در بازیهای المپیک 2016 ریو پرچم مقدس و سه رنگ ایران را جهت اهدا به صمد نیکخواه بهرامی تحویل صالحی امیری داد و رئیس کمیته ملی المپیک هم ضمن ادای احترام به شهدای 8 سال دفاع مقدس و با آرزوی پیروزیت و حضوری جوانمردانه برای تک تک ورزشکاران اعزامی ایران این پرچم را تقدیم پرچمدار کاروان ورزشی اعزامی ایران کرد.

صالحی امیری در بخشی از این مرنام گفت: هدف از انتخاب این مکان ادای احترام به پرچمداران همیشه زنده جمهوری اسلامی ایران یعنی شهدای گلگون کفن 8 سال دفاع مقدس بود تا در سایه بلندترین پرچم ایران اسلامی نماینده ورزشکاران بنام پرچمدار این مسئولیت بزرگ و خطیر را بر عهده بگیرد.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران از زهرا نعمتی هم به واسطه امانتداری و قبول مسئولیت پرچمداری در دور قبل بازی ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم کاروان پارالمپیک ایران هم با پرچمداری شما حضوری پیروز را در توکیو 2020 تجربه کند.

وی در پایان گفت: برای مردم ایران تک تک 66 ورزشکار ایران اسلامی قهرمان هستند و همین که توانسته اند سهمیه حضور در این رویداد بزرگ را به دست آورند و ان شاءالله نمایندگانی شایسته برای ایران باشند قابل تقدیر است.

هانیه رستمیان ملی پوش رشته تیراندازی ایران هم بعد از توصیه کمیته بین المللی المپیک برای داشتن دو پرچمدار آقا و خانم برای هر کاروان، از سوی ستاد عالی به نام پرچمدار خانم ایران انتخاب شد که در مرنام رژه آئین افتتاحیه بازیهای المپیک 2020 توکیو در کنار نیکخواه بهرامی و در راس کاروان حضور خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1822

به "(عکس) تحویل پرچم ایران در المپیک به صمد نیکخواه بهرامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) تحویل پرچم ایران در المپیک به صمد نیکخواه بهرامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید