شب تلخ رونالدو در عربستان؛ رویای کریس بر باد رفت!

به گزارش مجله گرافیک، النصر با حضور ستاره های خود نتوانست مقابل الفیحاء نتیجه بگیرد و متوقف شد.

شب تلخ رونالدو در عربستان؛ رویای کریس بر باد رفت!

به گزارش خبرنگاران کریستیانو رونالدو پس از چهار مسابقه پیاپی درخشش در رقابت های ملی و باشگاهی که فوق العاده ظاهر شده و توانسته بود 3 گل در دو بازی برای النصر در لیگ عربستان به ثمر رساند و چهار گل در دو ملاقات برای تیم ملی پرتغال بزند، دیشب در شهر المجمعه نتوانست برای پنجمین بازی پیاپی به گل های خود ادامه بدهد تا در شب ناکامی او، تیمش هم نتواند سه امتیاز مهم را در یک رقابت نه چندان سخت به دست بیاورد.

ملاقاتهای هفته بیست و سوم لیگ حرفه ای عربستان یکشنبه شب پیگیری شد که در یکی از حساس ترین آنها، تیم النصر با حضور کریستیانو رونالدو و تالیسکا در خط حمله اش، از ساعت 22:30 در استادیوم المجعه مقابل تیم رده یازدهمی الفیحاء نهاده شد.

کریستیانو رونالدو که هفته گذشته در جریان پیروزی پنج بر یک النصر مقابل العداله دو گل به ثمر رسانده و نقش پررنگی در سه امتیاز تیمش داشت، در ملاقات برابر الفیحاء از آمادگی همیشگی خود به دور بود تا در شبی که او و تالیسکا در گلزنی ناکام بودند، تیمشان صاحب یک امتیاز خارج از خانه گردد.

النصر که در هفت هفته گذشته لیگ عربستان فقط یک باخت مقابل الاتحاد داشت، در ملاقات برابر الفیحاء با تساوی بدون گل متوقف شد تا از کورس قهرمانی عقب بیفتد و شانس کمتری نسبت به همواره برای قهرمانی پیدا کند.

النصر در شبی که رونالدو و تالیسکا را تا انتها در زمین داشت، به تساوی بدون گل مقابل الفیحاء رضایت داد تا 53 امتیازی گردد، در جایگاه دوم جدول لیگ حرفه ای عربستان بماند و در شبی که الاتحاد با نتیجه دو بر یک مقابل الوحده به فزونی رسید، اختلاف امتیازی اش با این تیم صدرنشین به 3 امتیاز افزایش پیدا کند.

تیم فوتبال النصر علاوه بر اینکه حالا فاصله سه امتیازی با الاتحاد صدرنشین دارد، محتمل است اختلاف 6 امتیازی اش با الشباب رده سومی هم فردا شب کمتر گردد و به سه امتیاز برسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2329

به "شب تلخ رونالدو در عربستان؛ رویای کریس بر باد رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب تلخ رونالدو در عربستان؛ رویای کریس بر باد رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید