پاسخ AFC به اعتراض الهلال: ظلم نکردیم، قانون را اجرا کردیم

به گزارش مجله گرافیک، نایب رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعتراض باشگاه الهلال عربستان در مورد حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پاسخ داد.

پاسخ AFC به اعتراض الهلال: ظلم نکردیم، قانون را اجرا کردیم

به گزارش خبرنگاران، آوازبیک بردیکولوف گفت: طبق قانونی که قبل از این به تمام باشگاه ها ابلاغ شده هر تیم ملزم است حداقل 13 بازیکن برای هر بازی در اختیار داشته باشد و این قانون مطابق آیین نامه های اتحادیه فوتبال اروپا یوفا است. الهلال برای بازی مقابل شباب الاهلی امارات نتوانست 13 بازیکن را آماده کند و کنفدراسیون تنها قانون را اجرا کرد. بر این اساس هیچ ظلمی نسبت به این تیم صورت نگرفته است.

وی در خصوص اعتراض الهلال به عدم تعویق مسابقات این تیم عنوان نمود: تعویق بازی ها تاثیر منفی در برنامه مسابقات منطقه غرب داشته و به همین دلیل کمیته های انضباطی و اخلاق کنفدراسیون هم اعتراض این باشگاه را نپذیرفتند.

بردیکولوف در خصوص مخالفت AFC با ورود نام بازیکنان جدید به فهرست الهلال و پذیرش اضافه شدن دو دروازه بان ذخیره به لیست این تیم گفت: هر باشگاه می تواند در هر فصل نام 35 بازیکن را در فهرست خودش ثبت کند چرا که فصل طولانی است و امکان مصدومیت یا مسائل دیگر وجود دارد. اگر دروازه بان دچار مصدومیت شدید یا مشکل مشابه گردد امکان وارد کردن نام یک یا دو دروازه بان و جایگزینی آنها وجود دارد چرا که شرایط دروازه بان با سایر نفرات متفاوت است. زمانی که کمیته پزشکی ما عدم امکان بازگشت دروازه بان ها را تایید کرد ورود دو دروازه بان جدید مورد موافقت نهاده شد اما در خصوص سایر بازیکنان قانون چنین اجازه ای نمی دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1335

به "پاسخ AFC به اعتراض الهلال: ظلم نکردیم، قانون را اجرا کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ AFC به اعتراض الهلال: ظلم نکردیم، قانون را اجرا کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید