اعتراف تلخ سعید آذری، قبول کنید شرایط میزبانی نداشتیم خبرنگاران

به گزارش مجله گرافیک، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: تناقض در تصمیم گیری AFC و سفر فولاد به عربستان ما را بر آن داشت تا از حقوق باشگاه مان دفاع کنیم.

اعتراف تلخ سعید آذری، قبول کنید شرایط میزبانی نداشتیم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سعید آذری در مصاحبه با رادیو تهران درباره آخرین شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان قبل از اعزام به عربستان برای برگزاری ملاقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات توضیحات زیر را ارائه داد:

*با توجه به تغییر ناگهانی میزبانی این مسابقه و رشد بیماری کووید 19 در استان خوزستان درنهایت این میزبانی از فولاد گرفته شد. البته تنها قضیه ای که AFC در نامه ارسالی به تاریخ 17 مارس (27 اسفند) خود برای انتقال مسابقه از اهواز به ریاض به آن استناد نموده شرایط سیاه و قرمز استان خوزستان به ویژه شهر اهواز درباره کرونا بود به همین دلیل میزبانی را از دست دادیم.

*نباید خودمان را گول بزنیم و نمی خواهم پشت هیچ قضیه ای پنهان شوم. واقعاً شرایط میزبانی را نداشتیم. البته تمام تیم های ایرانی را می گویم و منظورم فقط فولاد نیست. تنها تیمی که می توانست مسابقات گروهی را در شهر خودش انجام بدهد فولاد بود؛ زیرا هتل، دو زمین بازی و امکانات تمرینی خوبی دراختیار داشتیم. با این وجود نباید خودمان را فریب بدهیم. با توجه به قضیه کرونا که هیچ کنترلی روی آن نداریم نمی توانستیم مسابقات را میزبانی کنیم.

*بحثی که من به آن اعتراض داشتم این بود که چرا باید ملاقات پلی آف فولاد و العین در عربستان برگزار گردد. 21 اردیبهشت سال 98 تیم ذوب آهن مقابل همین تیم النصر عربستان که در حال حاضر هم گروه فولاد هم است در کربلا بازی داشت. سه روز قبل از این مسابقه راکتی در بغداد مقابل سفارت ها زدند و AFC در طول 8 ساعت محل این مسابقه را جابجا کرد، زیرا عربستانی ها مکاتبه نموده و اعلام نموده بودند عراق دارای امنیت کافی نیست. به همین دلیل برای برگزاری مسابقه مقابل ذوب آهن به کربلا نمی رویم. اینجاست در طول 8 ساعت جای مسابقه عوض شد و النصر به کربلا نیامد، اما متأسفانه تیم ما به این شهر رفت. تنها اعتراض من درباره همین پارادوکس تصمیم گیری است. چرا اکنون که تا حدی شرایط امنیتی ریاض خوب نیست، کمیته امنیتی AFC روی یک بحث مشترک دو تصمیم متناقض می گیرد؟ این مسئله ما را اذیت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1685

به "اعتراف تلخ سعید آذری، قبول کنید شرایط میزبانی نداشتیم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف تلخ سعید آذری، قبول کنید شرایط میزبانی نداشتیم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید