سفر کامرون به آبردین، آخرین کوشش انگلیس برای حفظ اسکاتلند

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: نخست وزیر انگلیس امروز وارد اسکاتلند می گردد تا آخرین کوشش خود برای حفظ حزب کارگر و عدم جدایی اسکاتلند از پادشاهی متحد به کار گیرد.

سفر کامرون به آبردین، آخرین کوشش انگلیس برای حفظ اسکاتلند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس اند جورنال، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس امروز وارد آبردین خواهد شد تا تمام کوشش خود برای حفظ حزب کارگر انجام دهد.

وی دراین سفر در جمع فعالان محافظه کار محلی حاضر خواهد شد و هشدار خواهد داد که درصورت رای آری مردم این کشور به استقلال این کشور از امپراطوری متحد برای همواره جدا خواهد شد.

این سفر پس از انتشار نتایج نظرسنجی ها مبنی بر رقابت بسیار نزدیک و شانه به شانه مخالفان و موافقان استقلال اسکاتلند صورت خواهد گرفت.

انتظار می رود کامرون در این سخنرانی نسبت به نتایج این تصمیم که می تواند باعث جدایی اسکاتلند از خانواده امپراطوری متحد گردد هشدار دهد. وی در این سخنرانی بر این مساله تاکید خواهد نمود که هیچ بازگشتی وجود نخواهد داشت و این یک تصمیم برای همواره خواهد بود.

الکس سالموند، وزیر اول اسکاتلند با حمایت از جدایی اسکاتلند گفت: به نظر من این فرصتی است که یک بار در طول یک نسل و شاید برای همواره ایجاد می گردد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 565

به "سفر کامرون به آبردین، آخرین کوشش انگلیس برای حفظ اسکاتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر کامرون به آبردین، آخرین کوشش انگلیس برای حفظ اسکاتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید