سامسونگ به طور تصادفی نام گلکسی واچ اولترا را تأیید کرد

به گزارش مجله گرافیک، روز گذشته سامسونگ در سایت خود به طور تصادفی نام گلکسی واچ اولترا را تایید کرد. این شرکت در رویداد آنپکد که در ماه جولای برگزار می گردد، این ساعت را در کنار گوشی های تاشوی تازه و دیگر محصولات خود رونمایی خواهد نمود.

سامسونگ به طور تصادفی نام گلکسی واچ اولترا را تأیید کرد

خانواده گلکسی واچ سال جاری اولین عضو با برند اولترا را به خود می بیند. این یک ساعت هوشمند رده بالاست که سامسونگ میخواهد آن را رقیب ساعت های هوشمند اولترای اپل قرار دهد. در ماه های گذشته خبرهای زیادی در خصوص این ساعت منتشر شده ولی بعضی منابع عنوان می کردند که این ساعت با نام گلکسی واچ 7 الترا به بازار می آید. این موضوع نیز با توجه به معرفی گلکسی واچ 7 در کنار این مدل رده بالا منطقی به نظر می رسید.

این سردرگمی ماه گذشته با تاییدیه TDRA رفع شد. نهاد تنظیم مقررات دولت امارات متحده عربی، ساعت تازه را با همان شماره مدل (SM-L705F) که در گزارش های مربوط به نام اصلی مطرح شده بود، تایید کرد. صفحات پشتیبانی رسمی گلکسی واچ الترا برای مدت کوتاهی در وب سایت های سامسونگ در کانادا، اتریش، آمریکای لاتین و سایر منطقه ها در دسترس بود و بعضی از فهرست ها نام محصول را در کنار شماره مدل آن ذکر می کردند. این شرکت بعداً این صفحات را حذف کرد، اما نه پیش از اینکه سایت 91Mobiles بتواند اسکرین شات هایی از آن ها تهیه کند. فهرست های حذف شده بعلاوه تایید کردند که این ساعت تنها در مقدار 47 میلی متری عرضه خواهد شد.

سامسونگ پیش تر نیز صفحات پشتیبانی رسمی برای گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را همراه با نام های تجاری آن ها در وب سایت های خود منتشر نموده بود. با این حال، این صفحات را نیز حذف نموده است. حتی صفحاتی که نام ها را شامل نمی شدند، برخلاف رویه معمول سامسونگ، حذف شدند. با این حال، این تحولات نشان دهنده نزدیک شدن زمان عرضه محصولات تازه است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، سامسونگ میخواهد در تاریخ 20 تیر از تازهترین گوشی های تاشو خود رونمایی کند که در این مراسم با گلکسی واچ اولترا هم روبرو خواهیم شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 تیر 1403 بروزرسانی: 2 تیر 1403 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2411

به "سامسونگ به طور تصادفی نام گلکسی واچ اولترا را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به طور تصادفی نام گلکسی واچ اولترا را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید