رییس فدراسیون هندبال: برای انتخاب سرمربی عجله داریم

به گزارش مجله گرافیک، علیرضا رحیمی می گوید که با چند مربی خارجی برای سرمربیگری تیم ملی هندبال صحبت شده است اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده اند.

رییس فدراسیون هندبال: برای انتخاب سرمربی عجله داریم

رییس فدراسیون هندبال در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال، اظهار کرد: با سه، چهار مربی خارجی صحبت و مذاکره نموده ایم، اما مشکلاتی در جذب مربی خارجی وجود دارد. پیش از این با یک مربی اسپانیایی صحبت کردیم و همه چیز نهایی شده بود، اما در آخر کار نه آورد.

رییس فدراسیون هندبال ادامه داد: اجازه دهید تا مذاکرات نهایی گردد و بعد نام مربی را اعلام کنیم. خودمان هم برای انتخاب سرمربی تیم ملی عجله داریم و سعی می کنیم زودتر سرمربی انتخاب گردد.

رحیمی خاطر نشان کرد: بعد از انتخاب سرمربی اردوهای تیم ملی را با بازیکنان داخلی شروع می کنیم. البته لژیونرها از اواخر اردیبهشت ماه کارشان در اروپا به اتمام می رسد و می توانند در اردوهای تیم ملی حاضر شوند.

به گزارش خبرنگاران، بازی های آسیایی جاکارتا 2018 از اواخر مرداد ماه شروع می گردد و تیم ملی هندبال ایران باید در این رویداد حاضر گردد. تیم ملی هندبال ایران در بازی های آسیایی گوانجو نقره گرفت و در اینچئون چهارم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 428

به "رییس فدراسیون هندبال: برای انتخاب سرمربی عجله داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس فدراسیون هندبال: برای انتخاب سرمربی عجله داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید