رییس ایرانی کمیته داوران بلژیک: مسابقات جهانی کاراته بدون حضور ایران معنا نداشت

به گزارش مجله گرافیک، رییس ایرانی کمیته داوران فدراسیون کاراته بلژیک گفت: به عنوان تنها آزمون دهنده از کشور بلژیک در بیست و یکمین دوره مسابقات رقابت های جهانی کاراته شرکت و توانستم بالاترین درجه داوری کومیته را به دست آورم.

رییس ایرانی کمیته داوران بلژیک: مسابقات جهانی کاراته بدون حضور ایران معنا نداشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون کاراته، دیاکو یکتایی درباره پیروزیتش در آزمون داوری فدراسیون دنیای گفت: رییس داوران کاراته بلژیک هستم و به عنوان تنها آزمون دهنده از کشور بلژیک در بیست و یکمین دوره مسابقات رقابت های دنیای کاراته شرکت و توانستم بالاترین درجه داوری کومیته را به دست آورم.

وی تاکید نمود: در بخش کاتا نیز بالاترین درجه را سال 2018 در اسپانیا کسب کردم. در این آزمون فقط 50 درصد از شرکت کننده ها پیروز شدند آزمون را با پیروزیت پشت سربگذارند. به لطف خدا به عنوان داور وسط نیز چهار روز قضاوت داشتم.

این داور ایرانی درباره حضورش در بلژیک گفت: درحال آموزش به داوران بلژیکی هستم و امیدوارم کادر داوری خوبی را بسازم.

اودرباره پیروزیت سایر ایرانیان در آزمون داوری گفت: در این دوره نمایندگان ایرانی نیز حضور داشته اند. از جمله بابک ستوده از کانادا، جعفر حیدری از دبی، علی عزیزی رییس اسبق داوران بلژیک که ایشان هم پیروز شدند نشان برنز خدمت در صحنه فدراسیون دنیای را به خود اختصاص دهند.

یکتایی درباره غیبت تیم ایران در مسابقات دنیای گفت: یک مسابقه دنیای بدون حضور تیم ایران شباهتی به رقابت دنیای ندارد. اگر ایران می توانست در این دوره از مسابقات شرکت کند حتما می توانست عنوان قهرمانی دنیا را برای چهارمین بار متوالی بدست آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2027

به "رییس ایرانی کمیته داوران بلژیک: مسابقات جهانی کاراته بدون حضور ایران معنا نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس ایرانی کمیته داوران بلژیک: مسابقات جهانی کاراته بدون حضور ایران معنا نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید