راه های ایجاد حمل ونقل هوشمند گشایش می یابد

به گزارش مجله گرافیک، دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: برای ایجاد حمل و نقل هوشمند و ایمن به توسعه فناوری های مدرن در کشور احتیاج داریم.

راه های ایجاد حمل ونقل هوشمند گشایش می یابد

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،منوچهر منطقی در مورد یکپارچه سازی بخش حمل و نقل در کشور، بیان نمود: ما در ستاد کوشش می کنیم حمل و نقلی هوشمند و ترکیبی ایجاد کنیم. این کار را با یکپارچه سازی بخش های مختلف دریایی، ریلی، خودرویی و هوایی انجام خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تمام کوشش ما در چارت جدید ستاد، ایجاد حمل و نقلی ارزان تر، ایمن تر و با قابلیت اعتماد بیشتر است، تا از این طریق خدمت رسانی به مردم در این حوزه شتاب علمی و معقول بگیرد.

به گفته منطقی، با توجه به اینکه در جهان توسعه حمل و نقل به یاری فناوری های مختلف صورت می گیرد، ما نیز کوشش خواهیم کرد که این فناوری ها را به خدمت بخش حمل و نقل درآوریم.

وی توضیح داد: ایران در آینده نزدیک با بهره گیری از دانش و تخصص بومی و با یکپارچه سازی فعالیت ها به سمت توسعه حمل و نقل هوشمند گام بلندی بر خواهد داشت.

دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره همکاری های بین المللی برای توسعه حمل و نقل در کشور، توضیح داد: بهره گیری از تجارب و توانایی های بین المللی برای توسعه حمل و نقل کشور خوب است؛ اما کوشش می کنیم این توسعه و پیشرفت را به یاری توانمندی های داخلی و با ایده جوانان کشور محقق کنیم.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 170

به "راه های ایجاد حمل ونقل هوشمند گشایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های ایجاد حمل ونقل هوشمند گشایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید