راز غبار آلوده بودن آسمان کانادا چه بود؟

به گزارش مجله گرافیک، میزان آلودگی هوا در کانادا به بالاترین سطح رسیده و دود رقیق سلامت شهروندان را به شدت به مخاطره می اندازد.

راز غبار آلوده بودن آسمان کانادا چه بود؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

دود ناشی از آتش سوزی های گسترده در غرب کانادا باعث شد تا آب و هوا در بدترین شرایط ممکن خود قرار بگیرد. 550 آتش سوزی درسرتاسر سواحل غربی باعث شد تا آسمان کاندا را دودی رقیق بپوشاند. میزان آلودگی هوا در بالاترین سطح واقع شده است و دود رقیق سلامت شهروندان را به شدت به مخاطره می اندازد. کاهش دید باعث شد که روز یکشنبه و دوشنبه بعضی از پرواز ها در استان غربی کانادا کنسل یا با تاخیر انجام شد. اواخر هفته گذشته این دود رقیق به یکی از استان های مجاور یعنی آلبرتا رسید و آسمان آنجا را هم تحت تاثیر خود قرار داد.

کاربران فضای مجازی عکس های بسیاری از آسمان کانادا منتشر کردند که به رنگ قهوه ای و نارنجی درآمده و تقریباً چیزی را به خوبی نمی توان دید. کشور کانادا به علت آتش سوزی های گسترده شرایط را برای شهروندان خود اضطراری بیان کرد. هم اکنون صد ها نفر از ساکنین غرب کانادا در حال تخیله از خانه های شان هستند یا به آن ها هشدار داده شده تا هر چه زودتر محل سکونت خود را ترک نمایند.

علاوه بر آن هزاران نیرو آتش نشان در حال یاری دریافت از استان های دیگر و کشور هایی همچون استرالیا، مکزیک و نیوزلند هستند. دولت فدرال کانادا برای مقابله با این مشکل نیز نیرو های یاریی را فرستاده اند. سال گذشته غرب کانادا به مدت 10 هفته در شرایط اضطراری بسر برد که پایان 12 هکتار زمین در آتش سوخت و از بین رفت.

منبع: خبر فوری
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 872

به "راز غبار آلوده بودن آسمان کانادا چه بود؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "راز غبار آلوده بودن آسمان کانادا چه بود؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز غبار آلوده بودن آسمان کانادا چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید