دکتر مونسان: برگزاری هم زمان نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی ادامه خواهد داشت

به گزارش مجله گرافیک، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برگزاری هم زمان نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی به طور حتم می تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

دکتر مونسان: برگزاری هم زمان نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی ادامه خواهد داشت

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر علی اصغر مونسان ظهر امروز چهارشنبه 23 بهمن 98 در بازدید از غرفه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه و خبرگزاری خبرنگاران، در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در پاسخ به سوال خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، با بیان این مطلب افزود: همواره گفته ایم که گردشگری بر دو بال میراث فرهنگی و صنایع دستی راسخ است، از این رو برگزاری هم زمان این دو نمایشگاه در کنار هم اقدام خوبی است که صورت گرفته است.

او اضافه نمود: برگزاری هم زمان این دو نمایشگاه باعث انرژی مثبت می گردد و هم افزایی را به دنبال دارد، سال جاری این کار انجام شد و سال آینده هم ادامه خواهد یافت.

دکتر مونسان گفت: به نظر من این که سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در کنار هم و هم زمان با هم درحال برگزار شده است، موجب فروش بهتر صنایع دستی و نیز موجب فراهم شدن بازار بهتر برای گردشگری می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 736

به "دکتر مونسان: برگزاری هم زمان نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی ادامه خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر مونسان: برگزاری هم زمان نمایشگاه های گردشگری و صنایع دستی ادامه خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید