داستان رایان رینولدز و کمکی که برای پیدا شدن یک عروسک خرس تدی کرد!

به گزارش مجله گرافیک، سال پیش، اتفاق جالب یافتاد که نشان می دهد گاهی چطور مردم عادی یا آدم های مشهور می توانند با کارهای ظاهرا کوچک، زندگی دیگران را بهتر نمایند و آنها را از غم هایشان نجات بدهند.

داستان رایان رینولدز و کمکی که برای پیدا شدن یک عروسک خرس تدی کرد!

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

داستان از این قرار بود که از یک زن 28 ساله به نام سوریانو در کانادا، هنگام تغییر خانه و اسباب کشی در ونکوور دزدی شد و در این میان او کیسه ای را که یک علم از خرت و پرت هایش را در آن قرار داده بود، از دست داد.

اما در این میان یکی از دارایی ها برای او ارزشی وصف نشدنی داشتند. این چیز یک خرس تدی بود. مادر سوریانو سال پیش به خاطر ابتلا به سرطان مرده بود و قبل از مرگش یک خرس تدی تهیه نموده بود و صدای خود را در دستگاه ضبط خرس، ضبط نموده بود و جملاتی یه یادگار گذاشته بود، چیزهایی مانند همواره دوسست خواهم داشت، به تو افتخار می کنم و همواره با تو هم خواهم بود.

اینها برای سوریانو خیلی ارزش داشتند. به همین خاطر او به صرافت پیدا کردن خرسش افتاد و حتی پوسترهای برای یافتن او منتشر کرد و نصب کرد.

کوشش های او به نتیجه ای نرسید. اما در این میان هنرپیشه مشهور کانادایی -رایان رینولدز- توجه اش به داستان این زن جلب شد و در توییتی خاطرنشان کرد پنج هزار دلار به هر کسی بتواند که این خرس تدی را پیدا کند و به دختر برگرداند، هدیه می دهد.

متعاقب اعلام او خرس او اسمش را سوریانو مامان خرسه یا MAMABEAR گذاشته بود، پیدا شد. خوشبختانه خرس هیچ آسیب ظاهری ندیده بود و دستگاه ضبط صوتش هم سالم بود.

اگر 16 میلیون دنبال کننده رینولدز به یاری نمی آمدند، چنین چیز خوبی رخ نمی داد.

رایان رینولدز را با فیلم های سرگرم کننده و پرفروشی مثل محافظ همسر هیتمن - The Hitmans Bodyguard - ددپول و فانوس سبز می شناسیم.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1675

به "داستان رایان رینولدز و کمکی که برای پیدا شدن یک عروسک خرس تدی کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان رایان رینولدز و کمکی که برای پیدا شدن یک عروسک خرس تدی کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید