خرید آپارتمان در مرزداران و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا

به گزارش مجله گرافیک، منطقه مرزداران از محله های خوب تهران به حساب می آید. قیمت های مناسب برای اجاره و خرید خانه باعث شده، هواداران زیادی پیدا کند.

خرید آپارتمان در مرزداران و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا

جهت دریافت خدمات طرح محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام املاک دلتا، در این مطلب شرایط و مزیت های این منطقه را با کسانی که خرید آپارتمان در مرزداران و یا اجاره آپارتمان در مرزداران را دارند، در میان می گذاریم.

شاید بتوان مرزداران را منطقه نوسازنشینان نام گذاری کرد. بخش اعظمی از ساختمان های این محله نوساز هستند، و شهرک های آپارتمانی زیادی در این منطقه وجود دارند. البته گفتنی است که بافت قدیمی نیز همچنان موقعیت خود را حفظ نموده و در میان بناهای مدرن خودنمایی می نماید. این محله شامل بلوار مرزداران است که پیاده رو و خیابان های عریض و بناهای نوساز دارد که بافت آن به شکلی اصولی و مهندسی شده شکل گرفته است. خانه های این منطقه ساختاری لوکس و مدرن دارند.

مرزداران شامل امکانات رفاهی زیادی می گردد. اگرچه خطوط مترو به این محل کشیده نشده اند اما می توان از سایر وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی و اتوبوس های BRT به این منطقه رفت و آمد کرد.

محله مرزداران دسترسی سریعی به محله های سازمان آب، کوی بیمه، شهرک المهدی و پاس دارد.

خرید ملک در مرزداران به یاری دلتا

مرزداران در منطقه 2 و خارج از محدوده طرح آلودگی ترافیک قرار گرفته است. مهم ترین خیابان های مرزداران، فرشتگان، لاله، سرسبز، ناهید، سپهر، دانش و ناهید است. نقطه اتصال بزرگراه اشرفی اصفهانی و شیخ فضل الله نوری است. بزرگراه جلال آل احمد و حکیم به ترتیب در جنوب و شمال این محل قرار دارند.

با خرید خانه در این محل می توانید به وسیله این بزرگراه ها، به راحتی به سایر مناطق تهران دسترسی داشته باشید. پارک پردیسان از بزرگ ترین پارک های شهر تهران و وابسته به سازمان محیط زیست است که دارای حیوانات متعدد و موزه تنوع زیستی، آب و باغ وحش. حیوانات تاکسیدرمی شده از جذابیت های این پارک محسوب می شوند. دسترسی به آن از محله مرزداران به وسیله بزرگراه شیخ فضل الله ممکن است.

دسترسی سریع به مراکز خرید متعدد از دغدغه های ساکنان هر محله است. مرکز خرید الوند، بازار روز، هایپر مارکت و مجتمع تجاری الوند در این محله وجود دارند که احتیاج ساکنان را برطرف می نماید.

یکی از ویژگی های مهمی که محله مرزداران را برجسته می سازد وجود مرکز درمانی ثامن الحجج، خانه سلامت و داروخانه های متعدد در این منطقه است.

با خرید خانه در مرزداران به چند مرکز تفریحی و ورزشی دسترسی خواهید داشت؛ پارک پردیسان، باشگاه ورزشی پینت بال و آسیاب کهک. مدارس و موسسه های آموزشی از جمله مدرسه 9 دی، مفید، فرزانگان، میزان و تعیین در این منطقه قرار گرفته اند که باعث می گردد ناچار نشوید برای استفاده از کلاس های آموزشی و مدارس مسافت های طولانی را طی کنید.

با توجه به مزیت ها و امکانات این محله، مرزداران به یکی از گزینه های پر هوادار برای اجاره و خرید خانه تبدیل شده است.

دلتا معتبرترین پلتفرم خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان ها

اگر فقط یک بار در طول زندگی تان خانه خریده باشید و یا اجاره نموده باشید، اگر از مشاوران دلتا بهره نبرده باشید، حداقل یک بار با این مرکز تماس گرفته اید. استفاده از عنوان معتربرترین یک شعار با روحیه استارتاپی نیست و این اعتبار ریشه در بیش از 40 سال فعالیت تخصصی و مداوم دارد. خرید خانه و اجاره آپارتمان در محله سهروردی شمالی، به دلیل خاص بودن این منطقه به لحاظ دسترسی و سطح کیفیت زندگی در این محله، همواره شرایطی را ایجاد نموده که اعتماد به مشاوران املاک، سخت ترین تصمیم مراجعه کنندگان باشد اما دلتا با دارا بودن بیشترین نرخ رضایت عمومی مراجعه کنندگان از خدمات این مرکز، ادبیات جدیدی را در دنیای خرید و فروش و اجاره املاک در تهران و سایر شهرستان ها ایجاد نموده است. ادبیات خرید و فروش در دلتا مرزهای این کار را جا به جا نموده و امروز دلتا به عنوان یک مشاور امین کنار خریداران و یا متقاضیان خدمات شناخته می گردد و این مهم جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به مهم ترین سرمایه مالی زندگی شهروندان که خرید خانه و یا فروش خانه تلقی می گردد، محقق نمی شد.

وب سایت دلتا به عنوان اولین سامانه یکپارچه جستجوی ملک با بهره از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه ترین زمان ممکن از تصمیم شما تا آخرین مرحله خرید آپارتمان در کنار شماست تا به بهترین شکل ممکن شما را به عنوان یک مشاور حقیقی همراهی کند.

برای مشاوره می توانید به وسیله تلفن 0218686 با مشاوران املاک دلتا برای خرید، اجاره، فروش آپارتمان در تهران و دیگر شهرهای ایران مشورت کنید.

مجله دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه براینکه محلی برای واردکردن آگهی و جست وجوی ملکی است، به عنوان مجله ملکی و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می نماید.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی ، اخبار مسکن، محله گردی، آشپزی، مد و زیبایی، گردشگری، هتل می تواند جوابگوی احتیاجهای شما باشد.

می توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره مند شوید. همچنین می توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play و iApps دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 757

به "خرید آپارتمان در مرزداران و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آپارتمان در مرزداران و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید