حذف 8000 شغل توسط عظیم ترین شرکت مسافرتی اروپا

به گزارش مجله گرافیک، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، حذف 8000 شغل توسط عظیم ترین شرکت مسافرتی اروپا صورت می گیرد.

حذف 8000 شغل توسط عظیم ترین شرکت مسافرتی اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

عظیم ترین شرکت مسافرتی اروپا 8000 شغل خود را حذف می نماید

شرکت مسافرتیتی یو آی اعلام نمود برای مقابله با عظیمترین بحران این شرکت مسافرتی و صنعت گردشگری، ناچار به کاهش بعضی از هزینه ها شده است.

محدودیت های مسافرتی اعمال شده در سراسر دنیا منبع درآمد این شرکت را با مشکل جدی روبرو نموده است به طوریکه از 10 کارمند شرکت تی یو آی، 9 نفر برای کاهش هزینه ها مرخص و یا با قطع شدن حقوق روبرو شدند.

در ماه سپتامبر، کارکنان این شرکت به بیش از 70 هزار نفر می رسید.

در ماه مارس، دولت آلمان وامی به ارزش 1.8 میلیارد یورو برای یاری به ادامه بقای این شرکت مسافرتی اهدا کرد، اما تی یو آی اعلام نمود صنعت گردشگری پس از شیوع ویروس کرونا به طور دائمی با تغییراتی روبرو خواهد شد بنابراین احتیاج است تا به طور چشمگیر از هزینه ها کاسته گردد.

تی یو آی اعلام نمود، بعضی از هزینه ها را به طور دائمی کاهش خواهد که این موضوع به حدف کردن 8000 شغل تحت پوشش این شرکت منجر خواهد شد.

به گزارش سی ان بی سی، شرکت مسافرتی تی یو آی یکی از چندین شرکت های مسافرتی است که اخیرا برای کاهش هزینه ها اقدام به حذف شغل کرد.

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز نیز پیشتر از خطر نابودی بیش از 12 هزار شغل خبر داده بود.

تاثیر ویروس کرونا بر صنعت گردشگری ویرانگر بود. سازمان دنیای گردشگری در گزارشی آمار گردشگران بین المللی در سال 2020 را با کاهش 60 تا 80 درصدی پیش بینی نموده است.

منبع: همگردی
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1130

به "حذف 8000 شغل توسط عظیم ترین شرکت مسافرتی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف 8000 شغل توسط عظیم ترین شرکت مسافرتی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید