حدادی فر: امیدوارم روزهای خوبی با رادولوویچ داشته باشیم، بازی با پارس جنوبی 6 امتیازی است

به گزارش مجله گرافیک، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت که ملاقات با پارس جنوبی یک بازی 6 امتیازی برای آنها محسوب می گردد.

حدادی فر: امیدوارم روزهای خوبی با رادولوویچ داشته باشیم، بازی با پارس جنوبی 6 امتیازی است

قاسم حدادی فر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط ذوب آهن بعد از انتخاب سرمربی جدید گفت: تیم ما در چند هفته گذشته شرایط ایده آلی نداشت و همه منتظر انتخاب سرمربی جدید بودیم که در نهایت باشگاه به تصمیم نهایی رسید و سرمربی جدید را انتخاب کرد. یک هفته است که زیر نظر رادولوویچ تمرین می کنیم و خوشبختانه شرایط تیم بهتر شده است. خودمان را آماده آغاز لیگ می کنیم و امیدواریم در نیم فصل دوم روزهای خوبی با سرمربی جدید داشته باشیم و به بالای جدول برسیم.

وی در ارتباط با بازی مقابل پارس جنوبی گفت: باید از همین اولین بازی بعد از تعطیلات نیم فصل باید خوب نتیجه بگیریم چون امتیازهای زیادی را از دست دادیم و حالا باید دنبال جبران باشیم. بازی فردا (شنبه) با پارس جنوبی هم یک بازی 6 امتیازی است و محکوم به برد هستیم، در واقع همه بازی ها برای ما حکم فینال را دارد و دیگر نباید مثل نیم فصل اول راحت امتیاز از دست بدهیم.

کاپیتان ذوب آهن در مورد پرداخت 10 درصد دیگر از مبالغ قرارداد بازیکنان عنوان نمود: به نمایندگی از طرف بقیه بازیکنان باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم. با اینکه باشگاه در بحث انتخاب سرمربی شرایط سختی داشت اما درصدی دیگر از حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کرد و باید از مدیرعامل باشگاه در این خصوص تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 806

به "حدادی فر: امیدوارم روزهای خوبی با رادولوویچ داشته باشیم، بازی با پارس جنوبی 6 امتیازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدادی فر: امیدوارم روزهای خوبی با رادولوویچ داشته باشیم، بازی با پارس جنوبی 6 امتیازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید