تور قطر: جزیره مروارید قطر و جاذبه های توریستی آن

به گزارش مجله گرافیک، قطر همیشه یکی از کشورهای پر جاذبه جهان است که در سال های اخیر پیشرفت های زیادی در زمینه جذب گردشگر داشته است این کشور دارای مهم ترین جزایر است این خلیج کوچک عربی در زمینه های مالی نیز پیشرفت های زیادی را داشته است و به همین علت امروزه به یکی از قطب های گردشگری و گردشگری جهان تبدیل شده است. بازدید از جاذبه های تماشایی این منطقه می تواند برای بسیاری از علاقه مندان جذابیت داشته باشد یکی از معروف ترین جزایر این خلیج دیدنی جزیره مروارید است جزیره ای که با وجود چشم اندازهای ساحلی خود مورد توجه قرار می گیرد این منطقه گردشگری دارای امکانات تفریحی متعددی است به عنوان مثال: موزه هنر اسلامی یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در این منطقه به شمار می آید چشم اندازهای دریایی بی کران در این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است این جزیره در نزدیکی خلیج فارس نیز واقع شده است و به همین دلیل علاقه مندان زیادی از شهر دوحه بازدید می نمایند. یکی از نکات جالب و شنیدنی درباره این جزیره این است که یک جزیره مصنوعی با مساحت زیاد است مساحت این منطقه 400 هکتار است و از اهمیت زیادی برای گردشگران برخوردار می باشد.

تور قطر: جزیره مروارید قطر و جاذبه های توریستی آن

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

جزیره مروارید را بیشتر بشناسید:

این جزیره بی شک یکی از مهم ترین دیدنی های قطر برای علاقه مندان است این جزیره تشکیل شده از واحدهای مسکونی و تجاری متعدد است تعداد واحدهای مسکونی در این منطقه به 15 هزار نفر می رسد خانه هایی که در اطراف این جزیره واقع شده اند خانه هایی که در اطراف این جزیره ساخته شده اند هر یک از نظر معماری ویژگی های برجسته خود را دارند سبک اغلب این خانه ها ویلایی و اشراف نشینی است معماری آن ها نیز برگرفته از معماری فرانسه و ایتالیا می باشد جالب است بدانید که این جزیره از 13 جزیره کوچک ساخته شده است. این جزیره از برترین دیدنی های دوحه قطر است که می توانید با آن آشنا شوید.

توسعه و سرمایه گذاری ها در سال های اخیر در این منطقه ها به سرعت رو به رشد بوده است و این جزیره را به یکی از شلوغ ترین منطقه ها جهان تبدیل نموده است که برای علاقه مندان خود جذابیت های زیادی دارد. سالانه تعدادی زیادی از گردشگران به این منطقه سفر می کنند و از جاذبه های این جزیره بازدید می کنند آشنایی با این جزیره می تواند اطلاعات گردشگری مهمی را در اختیار علاقه مندان خود قرار دهد.

این جزیره کجا واقع شده است؟

این جزیره دیدنی در دهانه تالاب خلیج عربی واقع شده است واقع شدن این جزیره در دوحه از اهمیت زیادی برخوردار است و آن را به یکی از نقاط گردشگری مهم تبدیل نموده است این جزیره به زیبایی یک مروارید است و وسعتی به مقدار 400 هکتار دارد این جزیره دارای بخش های مختلفی است و در سال های اخیر نیز پیشرفت های زیادی داشته است. از مهم ترین تجهیزات و امکانات در این منطقه می توان به هتل های لوکس و لاکچری آن اشاره نمود این هتل ها گران قیمت هستند و امکانات به روز و لاکچری را در اختیار علاقه مندان خود قرار می دهند. ساختمان هایی که در نزدیکی این منطقه می بینید ساختمان های به روز و لوکس هستند ویلاها، مراکز خرید، هتل های اقامتی و … از مهم ترین جاذبه های واقع در اطراف این جزیره دیدنی می باشند.

بازدید از مراکز خرید در این منطقه یکی از تجربیات ویژه برای شما خواهد بود این مراکز خرید مدرن و لاکچری می باشند و ویژه خاص پسندها است با بازدید از این مراکز می توانید از دیگر امکانات سرگرمیی آن نیز استفاده نمایید. معرفی جاهای دیدنی قطر می تواند اطلاعات توریستی مهمی را ردباره این منطقه در اختیار شما علاقه مندان قرار دهد که در این بخش با آن ها آشنا می شوید.

تاریخچه ساخت جزیره:

این جزیره مصنوعی در سال 2004 ساخته شده است و در سال 2018 نیز ساخت آن به سرانجام رسیده است طراحی این جزیره به قدری زیبا است که عات نامگذاری آن نیز همین زیبایی و طراحی عجیب آن بوده است. این جزیره در جنوب غربی دوحه واقع شده است و به یکی از مهم ترین دیدنی های شهر تبدیل شده است جالب است بدانید که در گذشته این جزیره محلی برای صید مروارید بوده است طراحی و ساختمان های مدرن و شیکی که در اطراف جزیره می بینید نیز از معماری بسیار زیبایی برخوردار هستند.

دیدنی های جزیره:

این منطقه دارای دیدنی های بسیار زیادی است از تماشای ساختمان های مدرن و لوکس که بگذریم می توانیم طبیعت و منظره ها شگفت انگیزی را مشاهده کنیم که خیره کننده خواهند بود این سواحل از مهم ترین سواحل دریای مدیترانه هستند ظرفیت قایق بادی ها در این جزایر بسیار بالا است 700 نوع قاقی بادی که در این جزیره دیده می گردد می تواند یک سرگرمی مهیج را برای شما فراهم کند. این منطقه دارای سرگرمیات بسیار جذابی است که قایق سواری تنها نوعی از این سرگرمیات است تماشای آب های نیلگون در این منطقه نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشند از سویی می توانید آسمان خراش های مرتفعی را مشاهده کنید که از معماری خارق العاده ای برخوردار هستند.

پورتو عربیا نیز از جمله اسکله های اصلی و با اهمیت در این منطقه است خانه های ویلایی با جاذبه ها و نوع معماری خود در اطراف این سواحل توجه شما را به خود جلب می کنند این خانه های ویلایی در امتداد بلوار واقع شده اند. شما علاقه مندان در این بخش با یکی از برترین مکان های دیدنی قطر آشنا شدید و می توانید در سفر خود به این منطقه تجربیات متفاوتی کسب کنید.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2210

به "تور قطر: جزیره مروارید قطر و جاذبه های توریستی آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: جزیره مروارید قطر و جاذبه های توریستی آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید