ثبت نمره عالی برای تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در UCI

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری ، روز گذشته طی نامه ای رسمی از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری گزارش نهایی سر داور مسابقات سی و چهارمین دوره تور بین المللی ایران - آذربایجان به کشورمان ارسال شد که حاکی از عملکرد قابل تحسین برگزار کنندگان این دوره از تور دوچرخه سواری در کشورمان می باشد.

ثبت نمره عالی برای تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در UCI

در گزارش لنارد نسلوند اوکراینی به عنوان نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه سواری همه مواردی که میزبان برگزاری مسابقات باید در اختیار داشته باشد را برگزار کننده تور ایران - آذربایجان به نحو عالی داشته است و از این نظر نمره عالی دریافت می کند.

این برای اولین بار است که تور ایران - آذربایجان در گزارش ارسالی نماینده اتحادیه جهانی در همه موارد نمره عالی دریافت کرده که نشان از سطح بالای تور بین المللی کشورمان می باشد.

در مواردی که اتحادیه جهانی به آنها اشاره مستقیم داشته و نمره عالی داده می توان به نکات زیر اشاره داشت:

* شرایط میزبانی در بالاترین سطح ممکن قرار داشت و همه جوانب رعایت شده بود.

* امنیت مسابقه و سطح امنیت جهتهای برگزاری مسابقات رعایت شده بود و تمامی افراد برای این مسوولیت آموزش دیده بودند و با مهارت بالا چه به صورت ثابت و چه متحرک در طول جهت همراه گروه بودند. هیچ خودرویی با مشکل ترافیکی در طول جهت مسابقه روبرو نشد و همه چیز تحت کنترل مارشال بود.

* هزینه های درمان دوچرخه سواران توسط برگزار کننده پرداخت شد.

* کیفیت غذایی بالا بود و محل اسکان و اقامت تیم های در بالاترین سطح بود.

* استقبال تماشاچی در طول جهت قابل توجه بود. علاقه مندان زیادی در مراسم استارت و اهدای مدال حضور داشتند.

* خط استارت و خاتمه در محل های مناسبی از جاده انتخاب شده بود که هیچ سرعت گیری وجود نداشت.

* تبلیغات پیش از برگزاری مسابقات خیلی خوب اجرا شده بود و پوشش خبری و تصویری مسابقات عالی بود. این مسابقات به صورت زنده از صدا و سیمای ایران پخش شد.

* همه مواردی که میزبان برگزاری مسابقات باید داشته باشد در این دوره به صورت عالی مشاهده شد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری پس از مشاهده گزارش ارسالی نماینده اتحادیه جهانی تلاش مسوولان برگزار کننده تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان را ستود و گفت: همانطور که پیش تر هم گفته شد تور بین المللی ایران - آذربایجان از معدود تورهای معتبر دوچرخه سواری است که بدون هیچ وقفه ای برگزار شده است و خیلی خوشحالم در این دوره نیز برای اولین بار در تمامی موارد برگزاری این تور نمره عالی دریافت کرده ایم. خوشحالم همه مسئولان و دست اندرکاران برگزاری مسابقات مزد زحمات و تلاش خود را دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 602

به "ثبت نمره عالی برای تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در UCI" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نمره عالی برای تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در UCI"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید