تیم بسکتبال اکسون 70 - شهرداری بندر عباس 67، پیروزی ارزشمند شاگردان آبکناری در خانه

به گزارش مجله گرافیک، تیم بسکتبال اکسون پیروز شد در دیداری خانگی از سد شهرداری بندرعباس بگذرد.

تیم بسکتبال اکسون 70 - شهرداری بندر عباس 67، پیروزی ارزشمند شاگردان آبکناری در خانه

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش ، تیم های بسکتبال شهرداری بندرعباس و اکسون تهران در آخرین ملاقات هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال از ساعت 18 و 30 دقیقه در تالار بسکتبال آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

این بازی برای هر 2 تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و می توانست در سرنوشت آن ها تأثیرگذار باشد، زیرا هر 2 تیم به ترتیب در صندلی های هشتم و نهم جدول رده بندی قرار داشتند و در هفته های خاتمهی برای رسیدن به مرحله پلی آف باید بتوانند در جمع 8 تیم برتر حضور داشته باشند.

بازی از همان ابتدا در دست آن تیم بسکتبال اکسون بود و آن ها تیم برتر میدان بودند و این فرایند تا خاتمه کوارتر نخست ادامه داشت و در کوارتر دوم هم اگرچه بازی پایاپای نزدیک دنبال می شد، اما نتیجه به سود تیم بسکتبال اکسون بود.

این ملاقات حساس در نیمه دوم هم نزدیک دنبال شد، اما این بار شاگردان رضا هنگام پور بودند که توانستند با کنترل لحظاتی از بازی خود را به حریف نزدیک نمایند.

جدال حساس 2 تیم در کوارتر چهارم به اوج خودش رسید، اما در خاتمه این تیم بسکتبال اکسون بود که توانست با نتیجه 70 بر 67 برنده این بازی باشد و تمام امتیاز ها ارزشمند آن را به دست آورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 759

به "تیم بسکتبال اکسون 70 - شهرداری بندر عباس 67، پیروزی ارزشمند شاگردان آبکناری در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بسکتبال اکسون 70 - شهرداری بندر عباس 67، پیروزی ارزشمند شاگردان آبکناری در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید