تیموری: امیدوارم زودتر از بلاتکلیفی خارج شویم

به گزارش مجله گرافیک، مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: امیدوارم سازمان لیگ در مورد لغو یا ادامه یافتن مسابقات تصمیم نهایی را بگیرد تا بازیکنان از بلاتکلیفی خارج شوند.

تیموری: امیدوارم زودتر از بلاتکلیفی خارج شویم

میثم تیموری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: هیچ وقت تصور نمی کردیم با چنین شرایطی روبرو شویم و دوری از فوتبال واقعا سخت است. طبق برنامه ای که کادر فنی برای ما در نظر گرفت، تمرین کردیم تا آمادگی بدنی مان را حفظ کنیم ولی دوری از تمرین گروهی و بازی رسمی قطعا در آمادگی بدنی ما تاثیر می گذارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق تعطیلی قطعی مسابقات است؟ توضیح داد: اگر قرار است بازی ها ادامه داشته باشد باید خیلی زود این تصمیم را بگیرند تا تیم ها یک ما تمرین نمایند و به آمادگی برسند، اگر هم قرار است لیگ تعطیل گردد، پس بهتر است که خیلی زود این تصمیم را بگیرند. امیدوارم سازمان لیگ هر چه زودتر ما را از این بلاتکلیفی خارج کند تا بدانیم که چگونه برای آینده برنامه ریزی کنیم.

مدافع تراکتور گفت: اگر هیچ تصمیمی گرفته نگردد مطمئنا زمان را از دست می دهیم و این موضوع می تواند روی لیگ فصل آینده هم تاثیر منفی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1100

به "تیموری: امیدوارم زودتر از بلاتکلیفی خارج شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیموری: امیدوارم زودتر از بلاتکلیفی خارج شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید