تعطیلی غار علیصدر همدان در نوروز 99

به گزارش مجله گرافیک، مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: غار شگفت انگیز علیصدر نوروز 1399 در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

تعطیلی غار علیصدر همدان در نوروز 99

مهر:غلامحسین تقوی افزود: به منظور سلامت هموطنان، بازدید گردشگران به دلیل شیوع ویروس کرونا از غار علیصدر تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همچنین از گردشگران و هم استانی ها تقاضا کرد تا اطلاع ثانوی برای بازدید از این مجموعه گردشگری به علیصدر سفر نکنند.

وی ادامه داد: مجموعه تفریحی گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان یکی از مقاصد گردشگری غرب کشور در طول سال و به ویژه در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی همواره یکی از جاذبه های گردشگر پذیر استان همدان است که نوروز 1399 برای حفظ سلامت گردشگران امکان پذیرش بازدید کننده در آن نخواهد بود.

گفتنی است، مجموعه شورا و دهیاری روستاهای هدف گردشگری اعلام کرده اند از پذیرش مهمانان نوروزی معذور خواهند بود هموطنان از سفر به این مناطق در تعطیلات نوروز 99 خودداری کنند.

در روزهای اخیر به واحدهای اقامتی و بوم گردی روستاها و شهرهای گردشگر پذیر استان همدان از سوی نهادهای متولی هشدارهای لازم داده شده که از پذیرش مهمانان خودداری کنند و در صورت انجام این کار پلمب خواهند شد.

غار علیصدر در روستایی با همین نام و در فاصله 75 کیلومتری شهر همدان مرکز استان همدان و در شهرستان کبودرآهنگ واقع شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 949

به "تعطیلی غار علیصدر همدان در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی غار علیصدر همدان در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید