تصادف خودروی چند میلیون دلاری اسطوره فرمول یک جهان!، عکس

به گزارش مجله گرافیک، لوئیس همیلتون در ابتدا، پاگانی زوندا 760 خود را با پسوند LH (مخفف نام لوئیس همیلتون)، در سال 2014 خریداری کرد و حدود هفت سال آن را نگه داشت و طبق گزارش ها، مسافتی کمتر از 1000 کیلومتر را طی کرد. این خودرو یکی از پنج خودروی 760 موجود در دنیا است. ابرخودروی V12 در خاتمه سال 2021، زمانی که یک خریدار از بریتانیا حاضر به خرید شد، به فروش رفت.

تصادف خودروی چند میلیون دلاری اسطوره فرمول یک جهان!، عکس

امیرمسعود عابدین: پس از یک تصادف جزئی در اواخر سال 2015 در موناکو، 760 LH اکنون درگیر تصادف شدیدتری شده است.

آنچه بیش از همه مهم است، این است که راننده بدون آسیب جدی از خودرو خارج شده است. زوندا احتمالا پس از تعمیر اکسل عقب شکسته، ترک خوردگی شیشه جلو، شکسته شدن چراغ های جلو و پانل های آسیب دیده بدنه، به جاده باز می شود. شایعات حاکی از آن است که راننده بسیار مشتاق به سرعت و گاز دادن در تونل بوده و کنترل 760 اسب بخار گرانبهای خود را از دست داده است.

در مصاحبه با ساندی تایمز در اواسط سال 2018، لوئیس همیلتون در خصوص 760 خود به طرز صادقانه ای گفت: رانندگی با این خودرو وحشتناک است و افزود که از نظر هندلینگ، این بدترین خودروی ممکن است. او این خودرو را با گیربکس دستی سفارش داد زیرا از نوع اتوماتیک آن خوشش نمی آمد.

به جرات می توان گفت که شخصی که توانایی خرید پاگانی را دارد، ابزاری برای تعمیر آن هم دارد، به خصوص که این زوندا در بدترین شکل ممکن نیست. با تماشا نیمه پر لیوان، باید مالک را تحسین کرد که واقعاً ماشین را به جای نگه داشتن آن در گاراژ، با آن رانندگی می نماید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 مرداد 1402 بروزرسانی: 26 مرداد 1402 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2380

به "تصادف خودروی چند میلیون دلاری اسطوره فرمول یک جهان!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف خودروی چند میلیون دلاری اسطوره فرمول یک جهان!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید