ترامپ: شرکت های داروسازی میلیون ها دلار برای تبلیغات علیه من هزینه کردند

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران : دونالد ترامپ گفت: در طول مبارزات انتخاباتی، شرکت های عظیم داروسازی میلیون ها دلار هزینه برای تبلیغات منفی علیه من هزینه کردند.

ترامپ: شرکت های داروسازی میلیون ها دلار برای تبلیغات علیه من هزینه کردند

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا آدینه شب به وقت تهران در یک نشست خبری اعلام نمود که شرکت های داروسازی آمریکا به دلیل مخالفت با سیاست هایش اقدام به تبلیغ علیه وی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر نموده اند.

ترامپ که در یکی از معدود نشست های خبری اش پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با خبرنگاران تبادل نظر می کرد، در مورد اعلام دیرهنگام کشف واکسن کرونا توسط شرکت فایزر گفت: آنها اخبار اولیه کشف واکسن را درست بعد از انتخابات اعلام نمودند چون من قوانینی وضع برای کاهش قیمت داروها تدوین نموده بودم. آنها منتظر ماندند و منتظر ماندند تا بعد از انتخابات کشف واکسن را اعلام نمایند.

وی اضافه کرد: در طول مبارزات انتخاباتی، شرکت های عظیم داروسازی میلیون ها دلار هزینه برای تبلیغات منفی علیه من هزینه کردند و البته من در این انتخابات پیروز شدم و می دانید که من این را ثابت می کنم. تقریباً 74 میلیون رأی کسب کردم.

پس از اعلام کشف واکسن کرونا از سوی مقامات شرکت داروسازی فایزر، دونالد ترامپ این شرکت را متهم به پنهان کاری در این زمینه به منظور تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات به نفع جو بایدن کرد.

با این حال، مقامات شرکت فایزر می گویند بلافاصله پس از تأیید نهایی نتایج آزمایش های بالینی واکسن کرونا، خبر کشف آن را اعلام نموده اند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1401

به "ترامپ: شرکت های داروسازی میلیون ها دلار برای تبلیغات علیه من هزینه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: شرکت های داروسازی میلیون ها دلار برای تبلیغات علیه من هزینه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید