بهترین مراکز خرید در مادرید

به گزارش مجله گرافیک، خرید کردن یکی از بخش های مهم و جالب سفر است. اگر شما هم قصد سفر به مادرید را دارید و می خواهید علاوه بر لذت بردن از جاذبه های گردشگری به گردش و خرید هم بپردازید، این مطلب را در مجله خبرنگاران حتما دنبال کنید تا با بهترین مراکز خرید در مادرید آشنا شوید. نکته حائز اهمیت برای ایرانیان اخذ ویزای اسپانیا است که در مجله گردشگری دورونزدیک کامل به آن پرداخته ایم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

بهترین مراکز خرید در مادرید

مرکز خرید لا گاویا

اگر فکر می کنید به لوازم خانه احتیاج دارید یا قصد دارید چند شمع ارزان و زیبا برای خانه خود بخرید، مرکز خرید لا گاویا همان جایی است که باید بروید. یکی از دو فروشگاه آیکیا در این مرکز خرید مادرید قرار گرفته است. البته سعی کنید آخر هفته ها به این فروشگاه نروید زیرا بسیار شلوغ می شود. این مرکز خرید در انتهای خط یکِ مترو قرار گرفته و دارای مغازه های بسیار متنوعی است؛ بوتیک های لباس زنانه و مردانه، اسباب بازی فروشی، مغازه های لوازم الکترونیکی و سینما ازجمله امکانات این مرکز خرید هستند. اگر احساس گرسنگی کردید، می توانید سری به رستوران های مختلفی ازجمله فایو گایز بزنید که در این مرکز خرید شعبه دارد. مغازه های لا گاویا از روزهای دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب، رستوران ها از یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 صبح تا 1 نیمه شب باز هستند. مکان های دیدنی مادرید

پرینسیپه پیو

اگر در سفر به مادرید قصد دارید برای خرید به فروشگاهی بروید که چندان دور از مرکز شهر نباشد، باید سری به پرینسیپه پیو بزنید. این مرکز خرید مادرید در ایستگاه قطار اسکاسیون نورته قرار گرفته و در فاصله کمی از مرکز شهر واقع شده است. محصولات برندهای مطرح زیادی در این مرکز خرید به فروش می رسند؛ از برندهای معروف اسپانیایی مانند زارا و منگو گرفته تا برندهای بین المللی و معروفی مانند اچ اند ام و لیوایز. سینما و فودکورت از دیگر امکانات این فروشگاه هستند. ساعت کار مغازه های این مرکز خرید از روزهای شنبه تا دوشنبه از ساعت 10 صبح تا شب و روزهای یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 10 شب است. در مادرید کجا غذا بخوریم

ای بی سی سرانو

مرکز خرید اِی بی سی سرانو در محل سابق روزنامه اسپانیایی اِی بی سی قرار گرفته است. این مرکز خرید درقلب یکی از منحصربفردترین محله های مادرید به نام سالامانکا واقع شده و رویدادهای مختلفی از قبیل نمایشگاه های هنری گرفته تا هفته مد مادرید در آن برگزار می شود. حتی اگر قصد خرید ندارید، از بوتیک های طراحان برتر جهان دیدن کنید. خرید بلط هواپیمای تهران مادرید

مرکز خرید مادرید زانادو

مرکز خرید مادرید زانادو که در جنوب غربی مادرید واقع شده، چیزی فراتر از یک مرکز خرید است. علاوه بر دارا بودن بوتیک ها و رستوران های متنوع، محل قرارگیری بزرگ ترین پیست اسکی سرپوشیده در اسپانیا به نام (Madrid Snowzone) هم هست. سینما، سالن بولینگ و مینی گلف از جمله امکانات دیگری هستند که می توانید در سفر به مادرید از آن ها استفاده کنید.

مرکز خرید پارکسور

این مرکز خرید مادرید در لِگانس در جنوب مادرید واقع شده و به راحتی با وسایل نقلیه عمومی قابل دسترس است. مرکز خرید پارکوئسر یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در اسپانیا است. این مرکز خرید دارای 153 مغازه، 47 رستوران، سینما و یک سالن بولینگ است. روزهای دوشنبه تا شنبه، از ساعت 10 صبح تا 10 شب و روزهای یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 9 شب می توانید از این مکان بازدید کنید.

پلازا نورته 2

مرکز خرید پلازا نورته در شمال شرقی مادرید در سان سباستین دِ لُس ریس قرار گرفته است. دومین فروشگاه آیکیا در همین مرکز خرید مادرید قرار گرفته است؛ پس اگر قصد خرید لوازم منزل رادارید، فرصت خوبی است تا سری به این جا بزنید. بوتیک های درجه یک اسپانیایی و بین المللی و سینما از دیگر امکانات این مرکز خرید هستند. روزهای دوشنبه تا شنبه، از ساعت 10 صبح تا 10 شب و روزهای یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 9 شب ساعات بازدید از مغازه ها هستند.

لاس روزاس ویلیج

مرکز خرید لاس روزاس ویلیج یکی دیگر از مراکز خرید مادرید است که در آن می توانید اوت لت هایی از برترین برندهای جهان را بیابید. از میدان اسپانیا که در مرکز مادرید قرار گرفته، با یک خط اتوبوس می توان به این مرکز خرید رسید. گردشگران غیر اروپایی می توانند در سفر به مادرید و خرید از این مرکز خرید مادرید با درخواست رسید بدون مالیات و نشان دادن آن به گمرک هنگام ترک اسپانیا، مالیات خرید را پس بگیرند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2003

به "بهترین مراکز خرید در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید