بهترین خودرو های کوپه دنیا در سال 2019

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: کوپه ها یکی از محبوب ترین کلاس های خودرویی در دنیا هستند و از دهه های گذشته تا امروز طرفداران خود را حفظ نموده اند، زیرا هم عملکرد سریعی در حرکت داشته و هم رانندگی با آن ها لذت فراوانی دارد. در این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا با هم بهترین کوپه های 2019 را به شما معرفی کنیم:

بهترین خودرو های کوپه دنیا در سال 2019

جگوار F-Type

بدون شک مدل F-Type از محصولات کمپانی جگوار را باید یکی از خودرو های کوپه گیج کننده دنیا دانست؛ زیرا در این خودرو از یک پیشرانه 3 لیتری V6 استفاده شده و قطعا رانندگی با آن بسیار سرگرم کننده است. البته این خودرو تنها کوپه خاص و ایده آل دنیا نیست و گیربکس دستی و اتوماتیک آن در نسخه های مختلف ضعف هایی دارد؛ بنابراین راه برای جولان سایر رقبا باز بوده و جگوار F-Type باید همواره آماده نبرد باشد!

بنتلی کانتیننتال GT

بنتلی برای تبلیغ و به تصویر کشیدن محصول فوق العاده خود از جاده هایی خالی و بزرگ در سرتاسر قاره اروپا استفاده نموده و یکی از مدرن ترین محصولات خود را به رخ تمام خودروسازان دنیا می کشد. بنتلی در کانتیننتال از پیشرانه 6 لیتری W12 استفاده نموده و قدرت موتور توسط گیربکسی 8 سرعته و اتوماتیک به تمام چرخ ها منتقل خواهد شد؛ بنابراین در کانتیننتال GT با سرعت و دقت بالا رانندگی نموده و قطعا تجربه سواری با یکی از بهترین خودرو های لوکس دنیا، نظر تمام انسان ها را جلب خواهد نمود! اما هرکسی توان خرید و نگهداری کانتیننتال را نداشته و باید بودجه فراوانی را برای خرید کانتیننتال کنار بگذارید.

بی ام و سری 4

چند خودروی کوپه به اندازه بی ام و سری 4 سراغ دارید که تا این حدواندازه توانمند و ایده آل ظاهر شوند؟ این خودرو از نظر عملکرد فنی بسیار عالی بوده و توان حمل 4 سرنشین را دارد. سری 4 را باید برادرزاده سری 3 محصولات بی ام و بدانیم و در داخل آن می توانید از تنظیمات ناوبری مدرن و سیستم iDrive بهره ببرید.

مرسدس بنز کلاس C

اگر بی ام و سری 4 نظر شما را جلب ننموده؛ پس حتما نگاهی به رقیب اصلی آن بی اندازید! مرسدس بنز کلاس C یکی از بهترین کوپه های دنیا و جزء محصولات پیروز کمپانی مرسدس بنز است. در این خودرو از پیشرانه ای دیزلی استفاده شده و متاسفانه باید گفت که سیستم تعلیق آن عملکرد دلچسبی ندارد. در محیط داخلی کلاس C شما با یک طراحی هوشمندانه و جایگاه هایی راحت روبرو شده و از رانندگی با آن لذت می برید.

مرسدس بنز کلاس E

حقیقتا وقتی از کلاس C محصولات مرسدس بنز صحبت می گردد؛ نمی توان کلاس E را فراموش کرد! این محصول به اندازه کافی بزرگ و جادار بوده و از یک پیشرانه دیزلی قدرتمند استفاده می نماید. مرسدس بنز کلاس E کمی گران قیمت بوده و در عین حال خودرویی فوق العاده آرام و راحت برای ساعت ها رانندگی است!

مرسدس بنز کلاس S

مرسدس بنز دست بردار نیست و این بار یکی از خودرو های لوکس این کمپانی در لیست ما حضور پیدا نموده است! سری S خودرویی اسپرت و شیک بوده و با توجه به فن آوری های موجود در این خودروی استثنایی باید گفت که تجربه رانندگی با سری S تکرار نشدنی است. نسخه کوپه سری S سریع و هوشمند بوده و یکی از بهترین کوپه های لوکسِ بازار دنیای است.

بی ام و سری 2

سکوت بی ام و در برابر حضور قدرتمند مرسدس بنز شکسته و آن ها نماینده ای دیگر در بین بهترین خودرو های کوپه دنیا دارند! این کمپانی براساس پلتفرم سری 1 خود؛ سری 2 را به فراوری رسانده است. این محصول دو درب؛ چهار جایگاه داشته و قیمت رقابتی آن باعث شده است که رقیبی متمایز برای خودرو هایی همچون مرسدس بنز CLA گردد! در بی ام و سری 2 از پیشرانه 220d استفاده شده و در مجموع باید این خودرو را کوپه ای قدرتمند و مقرون به صرفه دانست.

استون مارتین DB11

کمپانی استون مارتین از سال 2016 مدل DB11 را به عنوان جایگزینی برای مدل DB9 معرفی نموده است. توانایی های فنی DB11 بیش از تصورات اولیه شما بوده و کیفیت سواری آن فوق العاده است. به همین دلیل برای خرید DB11 باید بیش از 150 هزار پوند پرداخت کرد. این خودرو نسخه های مختلفی داشته و خرید نسخه V8 آن یک انتخاب عالی و هوشمندانه خواهد بود!

آئودی TT

آئودی TT سالهاست که جزء بهترین خودرو های کوپه دنیا بوده و اکنون هم نمی توان این خودروی دوست داشتنی را نادیده گرفت. حقیقتا لذت رانندگی وشخصیت فوق العاده آئودی TT شما را به یکی از عاشقان سینه چاک آن تبدیل خواهد نمود!

آئودی A5

مدل A5 کمپانی آئودی را باید نسخه کوپه سدان A4 دانست و به همین دلیل نباید از درخشش و محبوبیت این خودرو در بین تمام کوپه های دنیا تعجب کرد! آئودی A5 اکنون رقیب مرسدس بنز کلاس C و بی ام و سری 4 بوده و عرضه آن در نسخه های گوناگون و با استفاده از پیشرانه های متنوع را باید نقطه قوت آن دانست.

منبع: whatcar

منبع: برترین ها
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 657

به "بهترین خودرو های کوپه دنیا در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خودرو های کوپه دنیا در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید