بلیط هواپیما کیش یا رزرو مستقیم تور کیش؟

به گزارش مجله گرافیک، سایت طاهاگشت این اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهد لذا علاوه بر مطالعه این مقاله میتوانید با کلیک کردن روی لینک به سایت طاهاگشت بروید و از اخرین قیمت های بلیط هواپیما و تور کیش باخبر شوید.

بلیط هواپیما کیش یا رزرو مستقیم تور کیش؟

کیش:

جزیره کیش از زمانی که تصمیم گرفته شد تا به جزیره ای تفریحی تبدیل شود تا به امروز تغییرات زیادی را در خود دیده است.

برای تبدیل شدن این جزیره به جزیره ای تفریحی و گردشگری باید بسترهای مناسبی برای ورود و اقامت گردشگران در این جزیره ایجاد میشد.

برای این امر ابتدا اقدام به ساخت و راه اندازی فرودگاه بین المللی کیش شد. این فرودگاه که تقریبا باند ان در این جزیره از مدت ها پیش قرار داشت و خاک میخورد پس از هشت سال دفاع مقدس به بهره برداری رسید.

پس از ان یکی یکی سازمان های مربوط به گردشگری در این جزیره پا گرفتند. از جمله این سازمان ها میتوان به ایرلاین کیش، هتل ها برای اقامت مسافران و مراکز تفریحی و خرید این جزیره اشاره کرد.

علاوه بر این که در این جزیره میتوانید از انواع و اقسام تفریحات ابی و غیرابی مانند شاتل و غواصی و... بهره مند شوید و یا نسبت به کرایه خودروی خارجی اقدام کنید میتوانید به بخش های تاریخی و قدیمی این جزیره بروید.

شهر باستانی حریره که قدمت بالایی دارد و یا کاریز کیش که متفاوت با سایر کاریزهای کشور است و ارتفاع ان کوتاه تر و 45 متر است.

با این که این جزیره مدرن و به روز شده است و برای تفریح کردن مناسب است با این حال خالی از سکنه نیست و میتوانید با مردم محلی این جزیره اشنا شوید و به بخش های قدیمی تر ان بروید.

اما از کجا بدانیم که برای رسیدن به این جزیره زیبا بهتر است اقدام به خرید بلیط هواپیما کنیم و یا نسبت به رزرو مستقیم تور کیش اقدام کنیم؟ بیایید تا با هر کدام از این روش ها برای رسیدن به کیش بیشتر اشنا شویم.

خرید مستقیم بلیط هواپیما کیش:

یکی از راه های رسیدن به جزیره کیش این است که نسبت به خرید بلیط هواپیما کیش اقدام کنید. برای این کار میتوانید به سایت های هواپیمایی مانند طاهاگشت بروید و یا از طریق خود ایرلاین ها و به صورت حضوری نسبت به خرید بلیط هواپیما کیش قدام کنید.

در هر دو حالت شما در حال خرید بلیط هواپیما برای خود و سایر افرادی هستید که همراه با شما به این جزیره سفر میکنند.

در این زمان اگر نسبت به خرید بلیط هواپیما سیستمی اقدام کرده باشید میتوانید نسبت به انتخاب صندلی خود اقدام کنید اما اگر میخواهید بلیط چارتری خریداری کنید باید بگوییم که امکان انتخاب صندلی برایتان فراهم نیست.

زمانی که به جای خرید تور کیش نسبت به خرید بلیط هواپیما کیش اقدام میکنید باید کارهای مربوط به رزرو هتل را نیز خودتان انجام دهید.

در برخی از آژانس های مسافرتی رزرو هتل همراه با خرید بلیط صورت میگیرد که میتواند کمک شایانی برای مسافرانی باشد که با هتل های این جزیره اشنایی ندارند.

پس از ان که به کیش رسیدید اگر هتلی که رزرو کرده اید ترانسفر فرودگاهی داشته باشد که در فرودگاه منتظر شما است و شما را به هتل میرساند در غیر این صورت باید از وسایل حمل و نقل فرودگاه مانند اتوبوس و یا تاکسی استفاده کنید.

مساله دیگری که وجود دارد این است که برنامه بازدید از جزیره کیش دست شما است و نیازی نیست طبق برنامه ای که مسئولین تور چیده اند از این جزیره بازدید کنید و همواره همراه افراد دیگر باشید.

زمان استراحت، غذا خوردن و تفریحاتی که میخواهید انجام دهید و یا زمان بازگشت به هتل در دستان خودتان است و نیازی نیست همراه با گروه پیش بروید.

مدت زمان اقامت در این جزیره نیز در دست شما است و هر زمان که بخواهید میتوانید بازگردید. فرض کنید تور 5 روزه کیش را رزرو کرده اید و در روز سوم این تور باید به خانه برگردید.

شما هزینه 5 روز سفر را پرداخت کرده اید و تنها از سه روز سفر لذت برده اید در اینجا هزینه دو روز سفر در این جزیره به ضرر شما میشود.

اما زمانی که بدون تور به این جزیره امده اید هر زمان بخواهید میتوانید بازگردید و هزینه ای برای این امر نمیپردازید مگر انکه هتل خود را برای روزهای بیشتری رزرو کرده باشید که میزانی از هزینه رزرو از شما کسر و باقی به شما داده میشود.

تور کیش:

استفاده از تور کیش نیز مزایای خود را دارد. در واقع استفاده از تورها برای کسانی مناسب است که اشنایی چندانی با رزرو کردن هتل، خرید بلیط هواپیما و جاذبه های گردشگری مقصد مورد نظر ندارند.

هم چنین تورها برای افرادی مناسب است که میخواهند همراه با افراد دیگری به سفر بروند و از تنها سفر کردن لذت نمیبرند.

باید این مورد را هم اضافه کرد که زمانی که تورها اقدام به رزرو هتل میکنند هزینه کمتری را نسبت به افرادی میپردازند که شخصا اقدام به رزرو هتل میکنند چرا که هتل ها با اژانس های برگزارکننده تورها قرارداد دارند و لذا تخفیف میدهند. هم چنین این تورها با ایرلاین ها قرارداد دارند که در هزینه بلیط هواپیما نیز به ان ها تخفیف میدهند.

زمانی که با تور به کیش میروید دیگر نیازی نیست تا نگران حمل و نقل خود در سطح جزیره باشید چرا که اغلب تورها از یک مینی ون برای جابجایی مسافران و گردشگران در سطح جزیره استفاده میکنند.

یادتان باشد که همواره سفر کردن دسته جمعی ان هم به مقصدی مانند جزیره کیش که سراسر تفریح و هیجان است یکی از مزایای بسیار مثبت تورها محسوب میشود.

در نظر داشته باشید که زمانی که تور کیش را رزرو میکنید تنها کافی است وسایل خودتان را اماده کنید و باقی کارها را به مسئولان تور بسپارید.

در اینجا معایب و مزایای خرید بلیط هواپیما و رزرو مستقیم تور کیش را بیان کردیم. انتخاب این که کدام یک را خریداری کنید به عهده شما و اولویت هایتان است.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1452

به "بلیط هواپیما کیش یا رزرو مستقیم تور کیش؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما کیش یا رزرو مستقیم تور کیش؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید