برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران قابل قدردانی است

به گزارش مجله گرافیک، تهران (پانا) - رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران را قابل تقدیر دانست و گفت این مقدمه ای برای رونق گردشگری شهری در تهران است.

برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران قابل قدردانی است

سیداحمد علوی، عضو شورای شهر تهران در تذکر قبل از دستور خود در جلسه بیست و نهم شورای شهر تهران گفت: پس از گذشت حدود 2 سال از اولین روزهای همه گیری کرونا که همه صنوف به ویژه صنعت پر رونق گردشگری را در جهان تحت الشعاع قرار داد، در روزهای اخیر شاهد بازگشت آرام آرام رونق به گردشگری هستیم.

وی گردشگری را صنعتی خواند که قبل از شیوع کرونا در حال عبور از صنعت نفت در جهان بود و افزود: اما این صنعت با سد کرونا متوقف شد و ضربه سنگینی خورد.

رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران ادامه داد: اکنون که با واکسیناسیون عمومی در کشورهای صاحب صنعت گردشگری و همینطور کشور خودمان شاهد کمتر شدن محدودیت ها هستیم، بار دیگر چرخ صنعت گردشگری به حرکت درآمده است.

وی با اشاره به اقدام قابل تقدیر شهرداری تهران در برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری گفت: با تقدیم دعوتنامه اجلاس گردشگری شهری به دبیر کل سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (unwto) در حاشیه نشست مجمع عمومی اعضای وابسته این سازمان در اسپانیا که قرار است به میزبانی تهران برگزار شود، شاهد روزهای درخشان گردشگری شهری در تهران خواهیم بود.

علوی این اقدام را نوید بخش رونق گردشگری شهری در تهران خواند و تاکید کرد: به همین بهانه لازم است که از شهرداری تهران و شرکت نوسازی عباس آباد که به عنوان عضو وابسته unwto ابتکار برگزاری اجلاس گردشگری شهری که به حق یکی از موضوعات مغفول مانده شهرداری تهران بود را در دست گرفته اند، تقدیر کنیم.

وی یادآور شد: این اتفاق می تواند علاوه بر رونق گردشگری شهری در تهران، به رونق سایر مشاغل نیز کمک کند، مشاغلی که همگی تحت تاثیر کرونا دچار آسیب شده بودند و حالا فرصت مناسبی پیش آمده تا با رونق گردشگری شهری به آنها نیز کمک شود.

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد تا تهران مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی شود و نه شاهراه ارتباطی.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2021

به "برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران قابل قدردانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران قابل قدردانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید