برنده اصلی نمایشگاه مجازی و طرح های فصلی مردم هستند

به گزارش مجله گرافیک، هومن بخشی، مدیر داخلی کتاب فروشی کتاب دید آور در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره برگزاری طرح زمستانه کتاب با یک ماه فاصله از نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان نمود: برگزاری طرح زمستانه کتاب با تخفیف 25 درصدی و برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران هر دو به نفع مخاطب بود. نمایشگاه مجازی برای ناشران تجربه قابل توجهی بود و اغلب ناشران از حضور در نمایشگاه به دلیل سهولت خرید کتاب در مقایسه با نمایشگاه فیزیکی و البته تامین نقدینگی به ویژه با توجه به آسیب های مالی شیوع کرونا رضایت داشتند.

برنده اصلی نمایشگاه مجازی و طرح های فصلی مردم هستند

وی با بیان این مطلب که نمایشگاه مجازی کتاب به شبکه عرضه آسیب وارد نکرد، اضافه کرد: با توجه به اینکه دو طرح پاییزه و تابستانه کتاب پیش از نمایشگاه مجازی برگزار شده بود، به نظر نمی رسد نمایشگاه به کتاب فروشان آسیب وارد نکرد. در مجموع برنده اصلی طرح های حمایتی و نمایشگاه مجازی کتاب، مردم هستند که با تخفیف، دسترسی بهتر و بیشتری به کتاب پیدا می نمایند.

بخشی با اشاره به زمان برگزاری زمستانه کتاب گفت: یک هفته زمان برای برگزاری زمستانه کتاب و همچنین 25 درصد تخفیف خرید در طرح زمستانه کتاب برای کتاب فروشان و مخاطبان مطلوب بود؛ البته از جمله نکات قابل توجه، فاصله بین نمایشگاه مجازی با طرح زمستانه کتاب است چراکه به نظر می رسد، مخاطب حرفه ای کتاب بیشتر خرید خود را از نمایشگاه مجازی کتاب تامین نموده اما در مجموع مشخص 25 درصد تخفیف و برگزاری طرح در یک هفته مطلوب است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1657

به "برنده اصلی نمایشگاه مجازی و طرح های فصلی مردم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنده اصلی نمایشگاه مجازی و طرح های فصلی مردم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید