این کانال های یوتیوب پول پارو می نمایند!

به گزارش مجله گرافیک، زومیت نوشت: پلتفرم یوتیوب یکی از پربازده ترین پلتفرم ها برای تولیدکنندگان محتوا است که امکان دستیابی به درآمدهای میلیون دلاری را فراهم می نماید.

این کانال های یوتیوب پول پارو می نمایند!

یوتیوب درحال حاضر به یکی از محبوب ترین پلتفرم ها بدل شده است و ماهانه بیشتر از 1.7 میلیارد بازدید یکتا دارد. این وب سایت اشتراک گذاری ویدئو در سال 2005 راه اندازی شد و امروزه تبدیل به پلتفرمی برای فراورینمایندگان محتوا در موضوعات مختلف شده است که ازطریق فعالیت در آن به معروفیت جهانی رسیده اند.

بیشتر بخوانید:

عکس | دو صفحه نمایش با یک سرفیس؛ مایکروسافت سنت شکنی می نماید؟

عکس | شکارچی تاریکی؛ دهانی غول پیکر با جثه ای کوچک

یوتیوبر یا Youtuber به فردی گفته می گردد که کانال یوتیوب ساخته است و در این پلتفرم فعالیت محتوایی دارد و از این راه کسب عایدی می نماید. عده ای از ستاره های یوتیوبی حتی پایگاه طرفداری دارند و ویدئوهایشان به محض انتشار تا میلیون ها یا میلیاردها بار دیده می گردد که موجب کسب عایدی ازطریق تبلیغات یا سایر سرمایه گذاری های تجاری می شوند.

دیگر طرح های کسب عایدی از یوتیوب می تواند شامل، حمایت های مالی یا حتی فروش کالا گردد. اما، بیشتر کوشش یوتیوبرها برای کسب عایدی ازطریق تبلیغات گوگل است که موجب جهش ناگهانی عایدی آن ها خواهد شد.

شرایط کسب عایدی از یوتیوب

مقدار عایدی از یوتیوب به موضوع فعالیت فرد و مخاطبان و سابسکرایبرها (مشترکان کانال) او بستگی دارد. اما برای کسب عایدی از یوتیوب باید شرایط حداقلی را دارا باشید.

درواقع، گوگل برای اینکه بخشی از عایدی حاصل از تبلیغات را با یوتیوبر تقسیم کند احتیاج دارد تا شرایط زیر درباره کانال یوتیوب او صادق باشند:

  • کانال یوتیوب حداقل 1٬000 مشترک (Subscribe) داشته باشد.
  • محتوای کانال یوتیوب در یک بازه زمانی 12 ماهه در مجموع حداقل 4٬000 ساعت دیدن شده باشد.
  • حساب کاربری Google AdSense برای پرداخت ها به کانال متصل شده باشد.
  • موافق خط مشی کسب عایدی از یوتیوب باشد و آن ها را رعایت کند.

5- کانال Like Nastya

کانال یوتیوب Like Nastya در صدر لیست پربازدیدترین کانال های یوتیوب قرار گرفته است. 105 میلیون عضو وفادار کانال Nastya به صورت مرتب ویدئوهای او را دیدن می نمایند که در حال یادگیری مهارت های تازه است، ریاضی تمرین می نماید یا همراه پدرش کتاب می خواند، به مهمانی جشن تولد دوستش می رود و روزمرگی های خودش را دارد.

عایدی سالانه این یوتیوبر روس 9 ساله به 28 میلیون دلار می رسد و به تازگی قراردادی برای فراوری کالاهایی با برند خودش امضا نموده است که شامل پوشاک، اسباب بازی و بعلاوه مجموعه NFT می گردد.

4- کانال Unspeakable

ناتان جانسون گراهام متولد 1997 میلادی (1376 خورشیدی) یکی دیگر از یوتیوبرهای پیروز است که با فعالیت در حوزه گیمینگ مخاطبان زیادی جمع نموده است. کانال اصلی او با نام Unspeakable Gaming نُه میلیون عضو دارد. او 9 کانال یوتیوب دیگر نیز دارد که از معروفیت بالایی در یوتیوب برخوردارند. عایدی تقریبی او نیز به 38 میلیون دلار سالانه می رسد.

3- کانال Markiplier

مارک فیشباخ که با نام مستعار Markiplier شناخته می گردد، نزدیک یک دهه است که از یوتیوب عایدی دارد. او بیشتر از یک چهام Mr. Beast مشترک دارد که رقم آن به 34 میلیون نفر حساب کاربری می رسد. بااین حال، عایدی تقریبی او از یوتیوب به 38 میلیون دلار در سال می رسد. بیشتر ویدئوهای او متمرکز بر نمایش مهارت های خود در بازی های ویدئویی است. البته، چاشنی طنز را نیز در ویدئوهای خود اضافه می نماید.

Markiplier به تازگی در یک مصاحبه گفته است که مقدار عایدی یوتیوبرها از یوتیوب منصفانه نیست و او بیشتر عایدی خود را صرف امور خیریه می نماید.

2- کانال آهنگ و داستان بچگانه Pinkfong Baby Shark

این کانال با 66 میلیون عضو می تواند به صورت تقریبی 40 میلیون دلار برای کیم و خانواده اش عایدی ایجاد کند. ارزش کانال Pinkfong حدوداً 1٬1 میلیارد دلار تخمین زده می گردد. این کانال متمرکز به شعرها و آهنگ های بچگانه و داستان های مناسب بچه ها است. در ویدئوهای این کانال علاوه بر تفریح، مسائل آموزشی نیز برای بچه ها فراهم می گردد.

1- کانال یوتیوب Mr. Beast

جیمی دونالدسون 24 ساله با نام مستعار Mr. Beast و با 145 میلیون مشترک در صدر لیست قرار می گیرد که به طور تقریبی سالانه 54 میلیون دلار از یوتیوب کسب عایدی می نماید. براساس گزارش رولینگ استون معمولاً ساخت ویدئوهای او 10٬000 دلار هزینه دارد که در این بین گاهی ویدئوهای چالشی ازجمله آیا حاضری به ازای 100٬000 دلار با کوسه ها شنا کنی؟ می گردد.

جیمی دونالدسون می گوید که پیشنهاد یک میلیارد دلاری برای فروش کانال یوتیوبش را رد نموده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2332

به "این کانال های یوتیوب پول پارو می نمایند!" امتیاز دهید

1 کاربر به "این کانال های یوتیوب پول پارو می نمایند!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کانال های یوتیوب پول پارو می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید