امیر مهدی زاده: اهداف بزرگ تری نسبت به بازی های آسیایی دارم

به گزارش مجله گرافیک، ملی پوش کاراته ایران با بیان این که اتفاقات بازی های آسیایی را فراموش نموده ام، گفت: اهداف بزرگ تری نسبت به بازی های آسیایی دارم و تمام تمرکزم را روی این اهداف قرار داده ام.

امیر مهدی زاده: اهداف بزرگ تری نسبت به بازی های آسیایی دارم

امیر مهدی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران منطقه قم، مطرح نمود:من چهار سال قبل در بازی های آسیایی اینچئون موفق به کسب مدال طلا شدم و در این چهار سال کوشش زیادی کردم که به این بازی ها برسم و بهترین مدال را برای کشور کسب کنم که با اتفاقاتی که در فینال جاکارتا رخ داد، در اینجا نقره گرفتم.

ملی پوش کاراته ایران توضیح داد: در دیدار فینال مقابل حریفی از کشور میزبان با نتیجه 9 بر 7 شکست خوردم. این مسابقات برای من با این نتیجه به انتها رسید و دیگر به مسابقات دیروز فکر نمی کنم و کاملا این مسابقه را فراموش کردم؛ من اهداف بزرگ تری نسبت به بازی های آسیایی دارم و باید تمام حواس و تمرکز خودم را برای مسابقات پیش رو قرار بدهم. قهرمان دو دوره کاراته دنیا اظهار کرد: از امروز تمام کوشش خودم را می کنم تا در مسابقات کاراته وان آلمان و قهرمانی دنیا که بسیار اهمیت دارد و کمتر از دوماه دیگر برگزار می گردد موفق شوم و عنوان قهرمانی دنیا که در سال 2016 کسب کردم، دفاع کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 22

به "امیر مهدی زاده: اهداف بزرگ تری نسبت به بازی های آسیایی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر مهدی زاده: اهداف بزرگ تری نسبت به بازی های آسیایی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید