اقدامات سایپا برای دارندگان حواله های طرح پیش فروش

به گزارش مجله گرافیک، چند سالی است که بازار خودرو به شدت ملتهب است. خودروسازان سعی دارند با اصلاح روش فراوری و توزیع، جو موجود را آرام نمایند و به متقاضیان اطمینان خاطر دهند که کالای موردنیاز آنها تأمین می گردد.

اقدامات سایپا برای دارندگان حواله های طرح پیش فروش

گروه خودروسازی سایپا با فراوری محصولات به روز، ارائه خدمات نوین و ارتقای کیفیت، کوشش می نماید به نحوی عمل کند که تفکر گذشته جامعه نسبت به این مجموعه زدوده گردد و مردم به این نتیجه برسند که سایپا بسیار پیشرفت نموده و در توسعه صنعت خودرو پیشگام است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا اعلام نمود: در راستای جلب رضایت مشتریان، گروه خودروسازی سایپا تصمیم گرفت برای افرادی که پیش تر در طرح های پیش فروش محصولات این خودروساز مشارکت نموده اند و موعد تحویل خودرو آنان آذرماه جاری است، 6 اقدام حمایتی تازه و خاص انجام دهد.

حسین کاظمی طرقی درباره اقدام های حمایتی که سایپا در نظر گرفته و به صورت پیامک به مشتریان وفادار این مجموعه اطلاع رسانی شده است، توضیح داد: با هدف افزایش توان خرید مشتریانی که در طرح های پیش فروش محصولات سایپا شرکت نموده اند، تسهیلات اقتصادی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه اضافه نمود: در اولین اقدام برای همه خریداران خودرو شاهین با موعد تحویل آذر ماه مبلغ 137 میلیون ریال تخفیف تخصیص یافته که این مبلغ در فاکتور خریداران لحاظ شده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا شرح داد: دومین اقدام این است که برای همه خریداران شاهین که موعد تحویل خودرو آنها در آذرماه است و امکان تکمیل وجه ندارند، تسهیلات 300 میلیون ریالی با باز پرداخت یک ساله در نظر گرفته شده است. وی درباره سومین اقدام حمایتی سایپا گفت: این امکان برای همه خریداران شاهین با موعد تحویل آذرماه فراهم شده است که درصورت تمایل، خودرو خود را به سایر محصولات خانواده کوییک گروه خودروسازی سایپا تغییر دهند.

کاظمی طرقی اعلام نمود: در چهارمین اقدام، سایپا برای آن گروه از خریداران خودرو شاهین که طبق قرارداد فاقد سود مشارکت بودند، به صورت داوطلبانه تخفیفی را معادل 6 درصد سود مشارکت از زمان ثبت نام، در فاکتور آنها در نظر گرفته است.

وی درباره پنجمین رویکرد حمایتی سایپا گفت: برای مشتریانی که محصولات خانواده کوییک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را ثبت نام کردند، تسهیلات 300 میلیون ریالی با بازپرداخت یک ساله در نظر گرفته شده است. البته این امر به صورت اختیاری است و متقاضیان درصورت صلاحدید می توانند از این خدمت بهره ببرند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا توضیح داد: ششمین اقدام درمورد خریدارانی است که محصولات خانواده کوییک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را با موعد تحویل آذرماه ثبت نام نموده اند. برای این مشتریان نیز در صورتی که در قرارداد اولیه فاقد سود مشارکت باشند، تخفیفی معادل 6 درصد سود به پیش پرداخت از زمان ثبت نام اعمال و در فاکتور آنها لحاظ شده است.

وی در انتها تأکید کرد: مشتریان وفادار سایپا برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ پرسش های احتاقتصادی خود می توانند به نمایندگی های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور مراجعه نمایند.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید آخرین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2205

به "اقدامات سایپا برای دارندگان حواله های طرح پیش فروش" امتیاز دهید

1 کاربر به "اقدامات سایپا برای دارندگان حواله های طرح پیش فروش" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات سایپا برای دارندگان حواله های طرح پیش فروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید