آشنایی با یکی از عجیب ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند ، انگشت روباتیک ویژه کاربران تنبل

به گزارش مجله گرافیک، عجیب ترین لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند معرفی گردید، دستیاری که کار را برای کاربران تنبل به شدت تسهیل می نماید.

آشنایی با یکی از عجیب ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند ، انگشت روباتیک ویژه کاربران تنبل

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از اینگجت، شاید تا مدتی پیش تصور می شد که عجیب ترین گجت های جهان، عینک های هوشمندند. اما این روزها گجت هایی بسیار عجیب تر وارد بازار گردیده اند.

یکی از عجیب ترین گجت های جدید بازار فناوری یک انگشت روباتیک است این انگشت روباتیک نوعی لوازم جانبی است که با اتصال به کوشی هوشمند کاربر خدماتی جالب ارائه می نماید.

اگر جزو کاربران ترسو باشید حتی ممکن است از دیدن این انگشت بترسید. چرا که می تواند ضمن حمل گوشی شما کف اتاق حرکت کند و مثل بخشی از یک فیلم ترسناک به نظر برسد.

مارک تیسیر، یک محقق علاقه مند به ایجاد تعامل بین انسان و کامپیوتر از طراحان این انگشت روباتیک است. این انگشت که MobiLimb نام دارد شامل پنج موتور کوچک است. این انگشت که به شکل سه بعدی پرینت گرفته گردیده روی بدنه ای شبیه به روبات قرار گرفته است.

با یاری این انگشت روباتیک می توانید گوشی خود را آنالیز کنید و یا گوشی را در بخش های مختلف اتاق جا به جا کنید و به جای این که بلند شوید، با یاری انگشت روباتیک گوشی را کنترل کنید.

جالب است بدانید نقطه تولد این طرح وقتی بود که تیستر کوشش کرد پروژه دکترای خود را ارائه کند. پروژه ای که به آنالیز انسان و روبات می پردازد.

طراحان این انگشت برنامه ای برای تجاری سازی این انگشت روباتیک ندارند. حداقل در حال حاضر این انگشت روباتیک در مرحله تحقیقاتی قرار گرفته است.

منبع: انتخاب
انتشار: 19 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 61

به "آشنایی با یکی از عجیب ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند ، انگشت روباتیک ویژه کاربران تنبل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با یکی از عجیب ترین لوازم جانبی گوشی های هوشمند ، انگشت روباتیک ویژه کاربران تنبل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید