آشنایی با هتل های لوکس یونان: قصر سفید گرکوتل

به گزارش مجله گرافیک، قصر سفید گرکوتل (White Palace Grecotel) در شهر رتیمینس (Rethymnon) واقع شده است. این شهر که بخشی از جزیره زیبای کرت (Crete) کشور یونان را تشکیل داده با کرانه ساحلی طولانی خود فرصتی مناسب را برای سازندگان هتل ها ایجاد می نماید. با خواندن مطالب مجله خبرنگاران می توانید برترین شکل سفر خود را تجربه کنید.

آشنایی با هتل های لوکس یونان: قصر سفید گرکوتل

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

دکور سفید رنگ بی نظیر این مجتمع ساحلی به همراه خدمات عالی و بدون عیب و نقص و یک کرانه ساحلی طولانی می تواند برای شما یک تجربه عالی باشد. این هتل استخرهایی در ساحل دارد که با آب دریا پر شده و محلی مناسب برای رسیدن به آرامش و شادیست. البته قابل ذکر است که این مجتمع چند رستوران مجلل را هم شامل می گردد.

موقعیت هتل گرکوتل

با اقامت در این هتل می توانید تمامی زوایای گردشگری را تجربه کنید چرا که در اطراف این مجتمع هم پوشش گیاهی و هم دریا و هم شهر تاریخی رتیمینس وجود دارد. شما قادر خواهید بود که با یک رانندگی کوتاه از این هتل به شهر قدیمی رتیمینس یونان برسید، این شهر هم جاذبه های خاص خود را دارد و می تواند اوقات زیبایی را برای شما به وجود آورد و بعلاوه می توانید با نیم ساعت رانندگی از فردوگاه هراکلیون به این مجتمع دسترسی داشته باشید. اگر از هواداران جنگل و طبیعت هستید ضروری است بدانید که پارک باستانی الوترنا (Eleutherna Archaeological Park) در نزدیکی این هتل میتواند یک فرصت عالی را برای شما ایجاد کند.

سبک قصر سفید گرکوتل یونان

این هتل یک فضای محبت آمیز داشته که عمدتا خانواده ها را به خود جذب می نماید ولی برای کسانی که برای ماه عسل به آنجا می فرایند هم توانسته با سوئیت های عظیم خصوصی ساحلی یالی (Yali) این احتیاج را برآورده کند. جالب است بدانید که بعضی از زوج ها برای ازدواج هم به آنجا می فرایند.

این قصر دارای پنج ساختمان است که از طریق راستاهایی که از درون باغ های کوچک با دقت طراحی شده می گذرند، به هم متصل شده اند. بعضی از دیوارهای این هتل شیشه ای بوده که این موضوع باعث می گردد که یک دید وسیع به سمت استخر عظیم مرکزی و دریا را داشته باشید.

امکانات و نوع سرویس دهی

یکی از ویژگی های این مجتمع وجود استخر عظیم مرکزیست. چهار استخر با مقدار های میانه هم وجود دارد که با گروه بندی اتاق های مجتمع هر کدام از استخرها برای هر گروه در نظر گرفته شده است ولی این موضوع باعث نمی گردد که دیگران نتوانند به این چهار استخر مراجعه ننمایند. البته در این هتل استخر مخصوص بچه ها هم وجود دارد تا بچه ها هم با امنیت کامل به سرگرمی بپردازند.

از دیگر امکاناتی که می توان به آن اشاره کرد باشگاه سرگرمیی بچه ها، سینما در فضای باز ، باشگاه و ورزش های آبی، زمین تنیس و حوضچه های آب گرم است. میهمانان هتل می توانند از اگرکو (Agreco) هم تماشا نمایند. اگرکو استراحتگاهی به شکل یک مزرعه سنتی است که از یک باغ وحش کوچک و ساختمان های تاریخی تشکیل شده است. پرسنل این هتل بسیار با تجربه بوده و سالهاست که در یونان ساکن هستند و واقعا میدانند که برای ارائه یک سرویس خوب چه کارهایی باید انجام دهند.

اتاق های گرکوتل

اتاق های این هتل در چهار ساختمان عظیم که از طریق باغ های کوچک احاطه شده اند قرار دارند. تعداد اتاق ها 263 عدد است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ماهواره ای و دستگاه های قهوه ساز هستند. کف اتاق ها کاشی سفید، دیوارها سفید رنگ، پرده ها هم به رنگ سفید خامه ای می باشند.

دسترسی به اتاق ها از راهروهای نسبتا تنگ انجام می پذیرد که به همراه نور کم در طول راستا برای شما حس خصوصی بودن را دوچندان می نماید. اتاق ها دارای مبل های راحتی عظیم و میز نهارخوریست که بسیار زیبا طراحی شده اند و در اتاق خواب ها هم مقدار تخت ها بسیار عظیم است و چشم انداز تمامی اتاق ها دریاست.

غذاهای رستوران

رستوران اصلی مجتمع دارای طیف گسترده ای از انواع غذاهاست که آماده پذیرایی برای ملیت های مختلف است. در رستوران جایگاهی تعبیه شده که در تمامی طول روز تنقلات فروخته می گردد. دیگر رستوران ها هم به تهیه غذاهای محلی یونان، ایتالیایی، تایلندی و بین المللی می پردازند. وعده صبحانه بسیار زیاد بوده، پر از کلوچه های کورتانی، پنیر، میوه و آب میوه های طبیعی است.

برای رزرو هتل می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 26 مرداد 1400 بروزرسانی: 26 مرداد 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1863

به "آشنایی با هتل های لوکس یونان: قصر سفید گرکوتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل های لوکس یونان: قصر سفید گرکوتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید