گشتی سحرآمیز در میان جاذبه های طبیعی کرابی تایلند

به گزارش مجله گرافیک، کرابی تایلند | Krabi

کرابی یکی از محبوب ترین مقصدهای تایلند است که جزایر زیبا، پارک های ملی جذاب و نقاط فرهنگی فراوان را دارا می باشد. این استان همچنین به خاطر فعالیت های هیجان انگیز ماجراجویانه، از جمله کوهنوردی، قایقرانی و غواصی شناخته شده است. فعالیت های زیادی برای لذت بردن در کرابی تایلند وجود دارد و جاذبه های طبیعی زیادی نیز در اینجا انتظار شما را می کشند. خبرنگاران در ادامه این متن، شما را با بعضی از برترین دیدنی های طبیعی کرابی تایلند آشنا کند؛ با ما همراه باشید.

گشتی سحرآمیز در میان جاذبه های طبیعی کرابی تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

پارک جنگلی تانگ تیائو | Thung Teao Forest Natural Park

تانگ تیائو یکی از جذاب ترین دیدنی های کرابی است که بیشتر علاقمندان به عکاسی و عاشقان طبیعت را به خود جذب می نماید. امرالد پول معروف که یک تالاب طبیعی است که می توانید در آن شنا کنید، در این پارک جنگلی واقع شده است. علاوه بر آن، خود جنگل نیز که درختان باستانی زیادی دارد، دارای آبشارهای جذاب و چشمه های آب گرم است. جهتهای طبیعت گردی مختلفی در اینجا وجود دارد که با پیاده روی در آن ها می توانید از حیات وحش این منطقه مانند پرنده ها، پستانداران کوچک و انواع مارمولک دیدن کنید.

مایا بِی | Maya Bay

یکی از معروف ترین سواحل کل تایلند، مایا بی است که بخشی از جزایر فی فی محسوب می گردد. سنگ های آهکی کارستی از میان آب های درخشان دیده می شوند و صخره هایی که با شاخ و برگ پوشیده شده اند، در اطراف این ساحل شنی وجود دارند. قایق های لانگ تیل (Longtail boats) جزو معروف ترین نمادهای این منطقه است که با رنگ های جذابشان حال و هوای خاصی به اینجا بخشیده اند. مناظر اینجا چشم گیرند و به راحتی می توانید بفهمید چرا گردشگران زیادی به این منطقه می آیند و با اینکه شاید اینجا جزو جاذبه های شلوغ باشد اما چی چیز از زیبایی آن کم نمی گردد.

خائو خنب نام | Khao Khanab Nam

این کوه های دوقلو یکی از نمادین ترین جاذبه های کرابی تایلند هستند که در دو طرف یک رودخانه واقع شده اند. دیدن این دو کوه از دور بسیار حیرت انگیز است، مخصوصا زمانیکه خورشید جای درستی باشد و انعکاس آن ها در آب رودخانه دیده گردد. شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب نموده و از آن بالا رفته و از مناظری که پیش روی چشمانتان نمایان می شوند، لذت ببرید. غارهای تاریکی در زیر این کوه ها وجود دارد که شما می توانید در آنجا در خصوص دنیای پیش از تاریخ این منطقه اطلاعاتی کسب کنید.

چشمه های آب گرم کلونگ توم | Klong Thom Hot Springs

چشمه های آب گرم کلونگ توم دارای استخرهای سنگی طبیعی از آب گرم با مواد معدنی هستند. اعتقاد بر این است که حمام کردن در آب های گرم و خوشایند این منطقه، بیماری های زیادی را از جمله بیماری های پوست و درد مفصلی درمان می نماید و همچنین آرامش بخش است. اگر درجه حرارت (حدود 35-40 درجه سانتیگراد) بیشتر شد، در جریان آب خنک تر چشمه های آب گرم شنا کنید. ریشه های درختی در اطراف زمین و شاخه های برگ دار سبب ایجاد سایه های فراوان می گردد. آب به وسیله استخرهای پلکانی جریان می یابد تا یک آبشار شیبدار ایجاد شده و محیط اطراف جنگل های بارانی به صحنه های جادویی کرابی تایلند افزوده گردد.

سوسان هوی | Susan Hoi

سوسان هوی یکی از عجیب ترین و غیرعادی ترین جاذبه های کرابی تایلند است. اینجا که به قبرستان صدف (Shell Cemetery) نیز معروف است، پوشش وسیعی از سنگ شیل تزئین شده با بقایای اسکلتی نهفته از صدف ها دارد. اعتقاد بر این است که قدمت سایت زمین شناسی سوسان حداقل 20 میلیون سال است و تنها تعداد انگشت شماری از مکان های مشابه در سراسر دنیا به این قدمت و شکل وجود دارد.

کوه هونگ | Koh Hong

کوه هونگ جزیره ای کوچک در خارج از سواحل اصلی کرابی است. معمولا برای دیدن اینجا یک سفر یک روزه اجرا می گردد و شما می توانید تالاب های درخشان و سواحلی با شن سفید را در این منطقه ببینید. برج هایی از سنگ های آهکی بر روی آب های درخشان این منطقه انگار شما را به سرزمین ابدیت می برد. آب های اطراف این جزیره دارای طیف جالبی از موجودات دریایی هستند و به همین دلیل اسنورکلینگ و غواصی یکی از فعالیت های محبوب کوه هونگ است.

شبه جزیره ریلی | Railay Peninsula

این شبه جزیره که با قایق قابل دسترسی است، 4 ساحل زیبای شنی دارد و ماسه های سفید بین آب های شفاف دریای آندامان و سنگ های آهکی و صخره ها قرار دارند. اینجا یکی از محبوبترین مناطق برای صخره نوردی است که هم صخره نوردان مبتدی و هم حرفه ای ها می توانند نهایت لذت را ببرند.

پارک ملی خائو پانوم بنچا | Khao Phanom Bencha National Park

این پارک ملی یکی از جاذبه های طبیعی کرابی تایلند است که با اینکه تنها کمی خارج تر از شهر کرابی می باشد، کمتر شناخته شده است. در جنگل های سحر آمیز مجموعه ای از گیاهان و جانوران زندگی می نمایند و چندین جهت تعیین شده برای اکتشاف بی دغدغه وجود دارد. در داخل پارک، شما می توانید آبشارهای زیبا، از جمله Klong Hang، Ton Hahn و Huay Toh دیدن کنید.

ساحل توبکائک | Tubkaek Beach

یکی دیگر از جاذبه های طبیعی کرابی که تنها کمی دورتر از ساحل شلوغ آئو نانگ است، توبکائک می باشد. این ساحل زیبا و ساکت دارای شن های مرجانی زیبایی است که در آب های شفاف نمایان هستند و سنگ آهک ها و جنگل سبز را می توان در اطراف مشاهده کرد. این یک مکان برای لذت بردن از خورشید در ساحل یک محیط آرام فوق العاده است و چشم انداز غروب بهترین اتفاقی است که در اینجا می افتد.

خائو نگون ناک | Khao Ngon Nak

این کوه که به کوه ستیغ اژدها (Dragon Crest Mountain) نیز معروف است یکی از کوه های جنگلی زیبا در کرابی تایلند است. با وجود اینکه خود این کوه به اندازه کافی زیباست که به آن نگاه کنید، اما مناظری که از بالای آن دیده می گردد، غیر قابل تصور است. تا بالای آن طبیعت گردی کنید، از آبشارها و مناظر چشم گیر گذر کنید تا به جایی برسید که لیاقت آن را دارید؛ چشم اندازهای بی نظیری که هرگز فراموش نخواهید کرد. عکس ابتدای متن، مربوط به این جاذبه است.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 496

به "گشتی سحرآمیز در میان جاذبه های طبیعی کرابی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشتی سحرآمیز در میان جاذبه های طبیعی کرابی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید