کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران تجلیل شدند

به گزارش مجله گرافیک، کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند تجلیل شدند.

کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران تجلیل شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از تیران، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران از کارکنان این واحد دانشگاهی به مناسبت روز کارمند با اعطای هدایایی قدردانی کردند.

فرهاد مصری نژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران در این مراسم اظهار کرد: با توجه به اینکه روز کارمند در روزهای نخست محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام نهاده شد، تجلیل از کارکنان خدوم دانشگاه را با تأخیر انجام دادیم.

وی کارکنان دانشگاه را از ارکان اصلی و دلسوزان دانشگاه دانست و بیان نمود: کارکنان دانشگاه به دلیل تعلق خاطری که به دانشگاه دارند، همواره برای حفظ منافع دانشگاه و پیشبرد اهداف عالی آن پیشقدم بوده و با دلسوزی تمام به دانشگاه خدمت می نمایند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران در وصف شأن کارمند گفت: در اسلام، منزلت اجتماعی به عنوان موهبت و امانت الهی در اختیار کارمندان و کارگزاران قرار می گیرد تا برای برطرف محرومیت ها و گرفتاری ها از امور جامعه به کار گرفته گردد.

این استاد دانشگاه به نقل از امیرالمؤمنین علی علیه السلام اظهار کرد: این امام به یکی از کارگزاران خود چنین می گوید: کاری که بر عهده توست، طعمه نیست، امانتی است که بر گردنت نهاده اند؛ بنابراین کارکنان امانتداران دانشگاه بوده و باید در حفظ این سنگر همواره در کوشش باشند.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1287

به "کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید