پاسخ جالب سرمربی پورتو در مورد جانشین طارمی ، یک مرد را جای او انتخاب کردم

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی پروتو نسبت به غیبت طارمی در بازی بعدی این تیم واکنش نشان داد.

پاسخ جالب سرمربی پورتو در مورد جانشین طارمی ، یک مرد را جای او انتخاب کردم

به گزارش خبرنگاران مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در بازی هفته گذشته مقابل اسپورتینگ لیسبون مصدوم شد و از آن موقع، همراه با تیم تمرین ننموده است.

پورتو در حالی فردا شب در هفته چهارم لیگ پرتغال به مصاف ریوآوه می رود که طارمی تا روز گذشته زیر نظر کادر پزشکی پورتو بود.

با این حال سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو اطمینان دارد که طارمی از نظر فیزیکی می تواند در دسترس باشد.کونسیسائو در نشست خبری پیش از بازی با ریوآوه گفت: متأسفانه ما نمی توانیم روی مارکو گروویچ که آسیب دیده است حساب کنیم. شرایط طارمی در تردید است. این هفته برای او سخت بود و فردا [یکشنبه] چون صبح تمرین داریم، خواهیم دید که شرایطش چگونه خواهد بود، اما مطمئنم او می تواند از نظر فیزیکی در دسترس باشد. سپس بسته به اینکه چه چیزی را برای بازی تعریف می کنم، حضور یا عدم حضورش در ترکیب معین می گردد.

سرمربی پورتو در پاسخ به این سئوال که تیمش بدون طارمی این مهره کلیدی در خط حمله چطور بازی خواهد نمود؟ اضافه نمود: زمانی که طارمی در بازی آخر تعویض شد، بازیکنی که به جای او [گالنو] وارد زمین شد، پاسخ بسیار خوبی داد. در واقع خیلی ها او را مرد بازی می دانستند. بنابراین ما عادت نموده ایم که با یازده بازیکن با کیفیت بازی را آغاز کنیم و چند نفر دیگر روی نیمکت داشته باشیم که می توانند به ما یاری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2227

به "پاسخ جالب سرمربی پورتو در مورد جانشین طارمی ، یک مرد را جای او انتخاب کردم" امتیاز دهید

1 کاربر به "پاسخ جالب سرمربی پورتو در مورد جانشین طارمی ، یک مرد را جای او انتخاب کردم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ جالب سرمربی پورتو در مورد جانشین طارمی ، یک مرد را جای او انتخاب کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید