پارک هانگ سئو: هدف ویتنام قهرمانی در جام ملت های 2019 آسیا است

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی کره ای تیم ملی فوتبال ویتنام بیان کرد که هدف تیمش در جام ملت های 2019 آسیا کسب جام قهرمانی است.

پارک هانگ سئو: هدف ویتنام قهرمانی در جام ملت های 2019 آسیا است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت دتائو ویتنام، پارک هانگ سئو گفت: پس از کسب کاپ قهرمانی جنوب شرق آسیا (AFF SUZUKI CUP 2019) می خواهم که شاگردانم به جام قهرمانی ملت های آسیا در امارات نیز دست یابند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام اضافه نمود: قهرمانی در کاپ جنوب شرق آسیا باعث پیشرفت فوتبال ویتنام در سطح این قاره می گردد و به ما در رسیدن به اهداف بعدی یاری خواهد نمود. من و شاگردانم در تیم ملی فوتبال ویتنام به دنبال هدف بزرگ تری هستیم که قهرمانی در جام ملت های 2019 آسیا است. ما برای دستیابی به این هدف سخت کوشش خواهیم کرد. من سال موفقیت آمیزی را در فوتبال ویتنام پشت سر گذاشتم اما تنها ستاره نیستم و تمامی بازیکنان و مربیان در آن نقش داشتند. من به عنوان سرمربی کره ای در تیم ملی فوتبال ویتنام مسئولیت بیشتری برای پاسخگویی دارم و سعی می کنم تا کارکردهایم در آینده بهتر شوند.

تیم ملی فوتبال ویتنام در گروه D جام ملت های 2019 آسیا با تیم های ملی ایران، عراق و یمن واقع شده است. تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود روز 22 دی به مصاف ویتنام خواهد رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 277

به "پارک هانگ سئو: هدف ویتنام قهرمانی در جام ملت های 2019 آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک هانگ سئو: هدف ویتنام قهرمانی در جام ملت های 2019 آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید