والیبال نشسته مردان همچنان در انتظار برگزاری اردو

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: با وجود این که چند بار درخواست برگزاری اردو به صورت قرنطینه و با تعداد محدود از فدراسیون داشتیم، اما هیچ جوابی دریافت نکردیم.

والیبال نشسته مردان همچنان در انتظار برگزاری اردو

هادی رضایی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به این که برای برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان به صورت قرنطینه و با تعداد محدود چندین بار درخواست خود را به فدراسیون اعلام کردیم اما همچنان منتظر برگزاری اردو هستیم. الان همانند کلاف سردرگمی هستیم که نمی دانیم با یکسال دوری از مسابقات و اردوها، چگونه تیم را برای قهرمانی در پارالمپیک توکیو آماده کنیم.

وی گفت: اگر در بازیهای پارالمپیک توکیو نتوانستیم قهرمانی خود را تکرار کنیم در آن زمان سرمربی یا بازیکنان را نباید مقصر بدانند، زیرا ما برنامه های خود را چند ماه است که به فدراسیون اعلام کردیم و منتظر اجرا شدن برنامه ها هستیم. بازیکنان ما یکسال است که هیچ اردو و مسابقه ای به خاطر کرونا نداشتند و من امیدوارم که این عقب ماندگی را با آغاز اردوها جبران کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان شرح داد: حریفان ما همچون بوسنی، روسیه، مصر، برزیل و... چند ماهی است که برنامه اردو و مسابقات خود را آغاز کرده اند و ما هنوز از برگزاری یک اردو عاجز هستیم و تکلیف خود را نمی دانیم .

رضایی اضافه کرد: در رشته های تیمی تنها بحث بدنسازی مهم نیست که ادعا کنیم از طریق فضای مجازی بازیکنان تمرینات خود را دارند. تکتیک و تاکتیک و کار تیمی حرف اول را می زند، ما طی فاصله زمانی کوتاه می توانیم بازیکنان را از نظر بدنسازی آماده کنیم اما ضعف تکنیک و تاکتیک بازیکنان چیزی نیست که در کوتاه مدت جبران کرد.

وی در پایان درباره کاندیداتوری خود در هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: قرار بود این انتخابات در مجمع عمومی سالیانه کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد که به دلیل لغو کلیه مجامع از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش، این مجمع به صورت وبینار برگزار خواهد شد که امکان برگزاری انتخابات که رای آن مخفی است وجود ندارد. بنابراین انتخابات به زمان دیگری موکول شد که هنوز زمان برگزاری آن تعیین نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1380

به "والیبال نشسته مردان همچنان در انتظار برگزاری اردو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال نشسته مردان همچنان در انتظار برگزاری اردو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید